• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
0

مسابقات والیبال ساحلی پیشکسوتان در شهرستان تنگستان برگزار شد

  • کد خبر : 90258
  • 18 آذر 1402 - 22:28
مسابقات والیبال ساحلی پیشکسوتان در شهرستان تنگستان برگزار شد
تیم شهید پاکیزه(ب) عنوان قهرمانی اولین دوره مسابقات والیبال ساحلی پیشکسوتان شهرستان تنگستان را از آن خود کرد.

عبداله کوپالی؛ نایب رئیس هیئت والیبال شهرستان تنگستان در گفتگو با خبرنگار بام اظهار داشت: طبق برنامه، دیدار اول میان دو تیم شهید پاکیزه (الف) و (ب) برگزار گردید که در یک رقابت جذاب و تیم شهید پاکیزه (ب) توانست حریف خود را با نتیجه ۲ بر ۱ شکست دهد تا اولین فینالست رقابتها باشد.در دیدار دوم نیز تیم دهیاری روستای بازویی توانست در یک بازی نه چندان دشوار تیم وحدت کناری را شکست دهد تا در بازی نهایی رقیب تیم شهید پاکیزه (ب) باشد.

وی افزود: بعد از یک استراحت کوتاه، دو تیم دهیاری بازویی و شهید پاکیزه دیدار فینال را برگزار کردند. مطابق پیش بینی ها این دیدار بسیار نزدیک و حساس دنبال شد و کار به ست سوم کشیده شد. در ست پایانی علارغم برتری سه امتیازی دهیاری بازویی، این تیم شهید پاکیزه بود که توانست امتیازات عقب افتاده را جبران کرده و و برنده ست و بازی شود تا به این ترتیب شهید پاکیزه (ب) قهرمان اولین دوره مسابقات والیبال ساحلی پیشکسوتان شهرستان تنگستان لقب بگیرد.

کوپالی در پایان خاطر نشان کرد: ضمن قدردانی از حمایت و دلگرمی بخشدار محترم و رئیس محترم اداره ورزش و جوانان تنگستان ، قطعا آینده والیبال تنگستان ، آینده روشنی است و به امید خدا به زودی با حضور در لیگ استانی شاهد نمایش توانمندی های والیبالیست های مستعد تنگستانی خواهیم بود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=90258

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.