• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
4

مسابقه دو یادواره شهید کوهستان در فارس برگزار می‌شود

  • کد خبر : 77236
  • 28 تیر 1401 - 20:57
مسابقه دو یادواره شهید کوهستان در فارس برگزار می‌شود
بام: مسابقه دو کوهستان انتخابی تیم استان فارس، تحت عنوان یادواره شهید کوهستان «حاج محمدرضا حق‌نگهدار» چهارم مردادماه در شهرستان سپیدان برگزار می‌شود.

مسئول بخش دوی کوهستان هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی فارس، به خبرنگار بام گفت: این مسابقات با هدف انتخاب اعضای تیم استان برای حضور در رقابت‌های ملی به میزبانی شهرستان سپیدان برگزار خواهد شد.

سعید زندیان افزود: کمیته مسابقات و لیگ هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی فارس در نظر دارد مطابق با تقویم ورزشی امسال و به منظور توسعه و گسترش همه جانبه ورزش دوی کوهستان (اسکای رانینگ)، نسبت به برگزاری مسابقه دوی کوهستان در شهرستان سپیدان در بخش آقایان اقدام کند.

او ادامه داد: این دوره از مسابقات در بخش مردان در مسیر ۲۰ کیلومتر از تنگ چله گاه تا تاسیسات تله کابین پیست پولادکف روزهای دوشنبه و سه‌شنبه ۳ و ۴ مرداد برگزار می‌شود.

مسئول بخش دوی کوهستان هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی فارس ادامه داد: این مسابقه در بخش زنان نیز در مسیر ۲۰ کیلومتر از تنگ چله گاه تا ایستگاه پایانی تله کابین پیست اسکی پولادکف در همین تاریخ برگزار می‌شود.

زندیه خاطرنشان کرد: منتخبین این دوره از مسابقات الزاما موظف هستند تحت عنوان تیم هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی فارس در نهمین دوره مسابقات دوی کوهستان )اسکای رانینگ( قهرمانی کشور شرکت کرده و مجاز به حضور در تیم‌های سایر هیئت‌های استانی نیستند.

او همچنین جایزه نفر اول تا سوم این دوره از مسابقات عللوه بر حکم قهرمانی به ترتیب ۳، ۲ و یک میلیون تومان اعلام کرد.

مسئول بخش دوی کوهستان هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی فارس یادآور شد: به تمام ورزشکارانی که موفق به رسیدن به خط پایان در زمان مقرر شوند، فینیشر (Finisher)اهداء خواهد شد.

زندیه افزود: به لحاظ وجود شرایط بیماری کرونا و پیروی از شیوه نامه‌ها و بخشنامه‌های مربوطه لازم وضروری است؛ ورزشکاران پیش بینی و تامین آب و مواد غذایی را به همراه تدارکات، لوازم و تجهیزات مورد نیاز در دستور کار خود قرار دهند.همچنین ضروری است تمام ورزشکاران با آمادگی کامل جسمی ، فنی و روحی در این دوره از مسابقات شرکت کنند.

این مسئول در هیئت کوهنوردی فارس گفت: رعایت شئونات اسلامی توسط ورزشکارانالزامی است و تمام متقاضیان شرکت در این مسابقه ملزم به رعایت کامل مقررات اعلامی در جلسه فنی در این دوره از مسابقات هستند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=77236

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.