• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
2

مفقود شدن مرد ۴۶ ساله در کوه‌های قمیشلوی دهاقان/جستجو ادامه دارد

  • کد خبر : 75239
  • 09 خرداد 1401 - 20:15
مفقود شدن مرد ۴۶ ساله در کوه‌های قمیشلوی دهاقان/جستجو ادامه دارد
بام نیوز: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان گفت: پس از اعلام مفقودی مردی ۴۶ ساله در کوه‌های قمیشلوی دهاقان، عملیات جست‌وجو هم‌چنان ادامه دارد.

داریوش بهرامی در گفت‌وگو با خبرنگار بام نیوز با بیان اینکه گروه امداد و نجات شهرستان دهاقان همیشه برای حضور در مواقع بحرانی آماده و مهیای کار است، اظهار کرد: شامگاه جمعه مفقود شدن فردی در کوه‌های اطراف دهاقان به پایگاه امداد و نجات این شهرستان اطلاع داده شد.

وی افزود: در همین راستا امدادگران فعال جمعیت هلال احمر دهاقان به سرعت وارد عمل شدند و عملیات جست‌وجو آغاز شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهاقان اذعان کرد: بررسی‌ها حکایت از این داشت که خانواده مردی ۴۶ ساله که در کوه‌های اطراف روستای قمیشلو در شهرستان دهاقان به سر می‌برده است، بعد از ساعاتی انتظار و بی‌خبری در صدد جست‌وجوی وی بر می‌آیند و متوجه مفقود شدن وی می‌شوند.

وی تصریح کرد: بر اساس گفته‌های خانواده فرد مفقود، قرار بر این بوده که ساعت ۲۰ شب گذشته، خانواده این فرد برای بازگرداندن وی در این محل حاضر شوند اما پس از بارها تماس، با خاموش بودن تلفن همراه وی مواجه می‌شوند.

بهرامی از ادامه عملیات تیم امدادی خبر داد و خاطرنشان کرد: عملیات جست‌وجو با اعزام گروه امداد و نجات از ساعت ۲۳ دیشب آغاز شد و تا ساعات سه بامداد ادامه داشت اما موفق به پیدا کردن و ردیابی این فرد نشدیم.

وی گفت: هم‌چنان با همکاری نیروی انتظامی، منابع طبیعی، آتش نشانی و نیروهای محلی روستا جست و جو برای پیدا شدن فرد گمشده ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=75239

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.