• امروز : پنجشنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 24664
0
رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان خبر داد:

ممنوعیت برگزاری دوره‌ آموزشی در طبیعت/ کوهنوردان باید هشدارها را جدی بگیرند

  • کد خبر : 62181
  • 18 آبان 1400 - 21:15
ممنوعیت برگزاری دوره‌ آموزشی در طبیعت/ کوهنوردان باید هشدارها را جدی بگیرند
بام نیوز: رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان از ممنوعیت برگزاری دوره‌ آموزشی در طبیعت تا پایان سال خبر داد و گفت: با توجه به شرایط جوی استان، کوهنوردان باید هشدارها را جدی بگیرند.

علیرضا گوهری در گفت‌وگو با خبرنگار بام نیوز، اظهار کرد: ۳۰ دوره آموزشی توسط هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی برگزار می‌شود که در حال حاضر با توجه به سرد شدن هوا و شرایط محیطی در کوهستان، برگزاری دوره‌هایی که در طبیعت برگزار می‌شد، ممنوع است.

گوهری تصریح کرد: این ممنوعیت برای برگزاری دوره‌های کوهپیمایی، صعودهای ورزشی پیشرفته، دره‌نوردی، دیواره‌نوردی، قطب‌نما، سنگنوردی و دوره‌های مرتبط است که به دلیل حفظ امنیت و ایمنی کارآموزان، وجود داشته و امسال نیز از یکم آذرماه تا پایان سال، خواهد بود.

وی هشدار داد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما، کوهنوردان باید احتیاط خود را دو چندان کنند، حداکثر تجهیزات را همراه داشته، از مسیرهای شناخته شده که پناهگاه و جان‌پناه‌های ما وجود دارد، استفاده کنند و توصیه‌های هواشناسی را جدی بگیرند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان، خاطرنشان کرد: کانال اطلاع‌رسانی هیئت کوهنوردی در تلگرام به آدرس hamedanclimb@ هشدارهای لازم جهت صعود کوهنوردان و شرایط جوی را در اختیار کوهنوردان استان، قرار می‌دهد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=62181

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.