• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
1

مهتاب نوردی، ویژه برنامه بخش فرهنگی روابط عمومی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی نیمه ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱

  • کد خبر : 79695
  • 20 فروردین 1401 - 20:12
مهتاب نوردی، ویژه برنامه بخش فرهنگی روابط عمومی فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی نیمه ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱
بام: «رمضان» چشمه رحمت الهی را در وادی دل‌های انسان‌های حق طلب جاری کرده و به مثابه خانه‌تکانی دل از گناهان و سیئات و مزین کننده چهره شخصیت انسانی در پرتو عبادات است.

رمضان، بهترین ماه خدا از راه رسید. ماه نشستن بر سر سفره معشوق، آنهم سفره عشق مطلق. سفره‌اي كه به وسعت بخشندگي او پهن است، ماهی که نردبان ترقی و معراج انسانی به عالم والا و بالا است و به سان اسب تیزرو و تندپایی است که با استعانت از آن، می‌توان راه عشق و تعالی را پیمود و آن را برای صعود، زیربنا قرار داد و از خوان نعمت‌های الهی و مائده‌های ربانی و سماواتی آن بهره برد.

«رمضان» چشمه رحمت الهی را در وادی دل‌های انسان‌های حق طلب جاری کرده و به مثابه خانه‌تکانی دل از گناهان و سیئات و مزین کننده چهره شخصیت انسانی در پرتو عبادات است.

حال در این ایام پر خیر و برکت، جامعه کوهنوردی کشور پس از وقفه ای چند ساله در اجرای پویش مهتاب نوردی در این ماه عزیز، بواسطه مساله بیماری کرونا، امسال با توجه به وضعیت ایده آل در اکثر استان ها و شهرهای کشور با رعایت کامل پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی و دیگر دستورالعمل های لازم در این زمینه، با همراهی و همدلی هیات های استانی و باشگاه های کوهنوردی سراسر کشور در نیمه ماه مبارک رمضان همزمان با ایام میلاد با سعادت امام مجتبی (ع) برنامه ی صعود و پیمایش شبانه در ارتفاعات شهرها و استانهای سراسر ایران اسلامی را تحت عنوان پویش ” مهتاب نوردی ” برگزار می نماید.

شایسته است هیات های استانی و باشگاه های کوهنوری با همکاری کارگروه فرهنگی خود و با رعایت کامل پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی ابلاغ شده در هر استان با توجه به شرایط خاص آن منطقه، برنامه ریزی لازم را به عمل آورند.

ضمنا سنت حسنه ی پاک سازی طبیعت در راستای ترویج فرهنگ عمومی حفظ طبیعت و محیط زیست را نیز در حاشیه این صعود و پویش فرهنگی ورزشی خواهیم داشت. 

تاریخ پیشنهادی اجرای برنامه، پنجشنبه یا جمعه مورخ ۲۵ و ۲۶ فروردین ۱۴۰۱

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=79695
  • ارسال توسط :
  • منبع : فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.