• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
3

ناظر فدراسیون فوتبال ورزشگاه ساحلی گناوه را برای میزبانی لیگ کشور تائید کرد

  • کد خبر : 85188
  • 22 فروردین 1402 - 0:53
ناظر فدراسیون فوتبال ورزشگاه ساحلی گناوه را برای میزبانی لیگ کشور تائید کرد
بام: رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: ورزشگاه ساحلی شهدای خلیج فارس این شهرستان پس از رفع نواقصات، با تائید نماینده و ناظر فدراسیون فوتبال، برای میزبانی مسابقات مرحله نهایی زیرگروه لیگ دسته اول کشور آماده شد.

کاظم فتحی در گفت وگو با خبرنگار بام اظهار کرد: نماینده و ناظر فدراسیون فوتبال به تازگی از این ورزشگاه و خوابگاه ورزشکاران بازدید به عمل آورد و پس از بررسی وضعیت آن، موافقت خودرا برای این دوره از مسابقات اعلام کرد.

وی افزود: باتوجه به اینکه مسابقات در شب‌های ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد، سیستم روشنایی این ورزشگاه که چندین سال مشکل داشت با تعویض تمامی پروژکتورها برطرف شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه تصریح کرد: رختکن، تسطیح و اندازه‌گیری خاک مجموعه ورزشی ساحلی گناوه نیز با حضور نماینده فدراسیون فوتبال، مناسب تشخیص داده شد و مشکلی برای ورزشکاران ایجاد نخواهد کرد.

فتحی از همکاری اداره بندر و دریانوردی این شهرستان جهت در اختیاردادن خوابگاه برای نمایندگان و ناظران فدراسیون فوتبال تقدیر کرد.

وی ادامه داد: بر اساس اعلام سازمان لیگ، مرحله نهایی زیرگروه لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور با حضور تیم‌های شهدای عنبرآباد کرمان، شاهین گرجی مازندران، ساحل فرح‌آباد و موج گناوه در مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس این شهرستان از ۲۷ فروردین ماه امسال آغاز می‌شود.

فتحی افزود: ورزشگاه شهدای خلیج فارس شهرستان گناوه مجموعه بسیارخوبی است که علاوه بر میزبانی چندین دوره مسابقات لیگ کشور، نقش مهمی در توسعه ورزش‌های ساحلی این شهرستان دارد.

وی تصریح کرد: این شهرستان در فوتبال ساحلی به رشد و پیشرفت خوبی دست یافته و به عنوان قطب فوتبال ساحلی کشور شناخته شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: سال گذشته تیم شهدای حیات‌داوود به مقام قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی جوانان کشور و پاس جوان گناوه به نائب قهرمانی مسابقات لیگ برتر رده امیدهای کشور نائل شدند.

شهرستان ساحلی گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=85188

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.