• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

نشست هم‌اندیشی مربیان و هیمالیانوردان و برنامه‌ریزی در جهت اجرای اردوهای استعدادیابی و هیمالیانوردی و انتخابی سنین ۱۸ تا ۲۹ سال

  • کد خبر : 62346
  • 20 آبان 1400 - 12:53
نشست هم‌اندیشی مربیان و هیمالیانوردان و برنامه‌ریزی در جهت اجرای اردوهای استعدادیابی و هیمالیانوردی و انتخابی سنین ۱۸ تا ۲۹ سال
بام نیوز: نشست هم‌اندیشی مربیان و هیمالیانوردان و برنامه‌ریزی در جهت اجرای اردوهای استعدادیابی و هیمالیانوردی و انتخابی سنین ۱۸ تا ۲۹ سال برگزار شد.

به گزارش بام نیوز، پیرو فراخوان مرحله اول اردوهای استعدادیابی و انتخابی هیمالیانوردی؛ کارگروه هیمالیانوردی و صعودهای بلند هیئت استان جلسه‌ای را به منظور هم‌اندیشی در خصوص اجرای اردوهای استعدادیابی و هیمالیانوردی سنین ۱۸ تا ۲۹ سال، در روز سه‌شنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۰ برگزار نمود.

در این نشست که با حضور رئیس و دبیر هیئت استان صورت گرفت، عمده مربیان و دست‌اندرکارانی که سوابق صعودهای برون‌مرزی دارند راجع به نحوه برگزاری اردوهای در پیش رو برای استعدادیابی و توانمندسازی هیمالیانوردی سنین ۱۸ تا ۲۹ سال اظهارنظر نموده و پیشنهادات خود را ارائه نمودند.

مجموعه اردوهای یاد شده شامل ۲ اردوی استانی و ۲ اردو منطقه‌ای با استا‌های خراسان شمالی، گلستان و سمنان خواهد بود که با مشارکت هیئت‌ها و باشگاه‌های کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی سراسر استان و با حضور مربیان و هیمالیانوردان برگزار خواهد شد.
اردوهای استانی در فاصله زمانی ۲۷ آبان تا ۲۷ آذرماه ۱۴۰۰ و با شرایط گفته شده در اطلاعیه‌های قبلی برگزار می‌شود.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=62346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.