• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2

نکونام: فولاد امروز بهترین بازی خود را انجام داد/بازیکنان جدیدمان کیفیت بالای خود را نشان دادند

  • کد خبر : 71092
  • 05 اسفند 1400 - 21:15
نکونام: فولاد امروز بهترین بازی خود را انجام داد/بازیکنان جدیدمان کیفیت بالای خود را نشان دادند
بام نیوز: سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد امروز بهترین بازی خود را انجام داد و بازیکنان جدید کیفیت بالای خود را نشان دادند.

به گزارش بام نیوز، جواد نکونام پس از پیروزی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: شناخت کاملی از حریف داشتیم و بازی‌های آنها را آنالیز کرده بودیم. امروز بهترین بازی خود را ارائه کردند. شکل فوتبال آنها خوب بود و مقاومت خوبی مقابل ما داشتند. اگر دقت می‌کردیم زودتر به گل می‌رسیدیم. آنها اصلاً ضدفوتبال بازی نکردند و به آنها خسته نباشید می‌گویم. فکر نمی کردم بازی اینقدر سخت باشد. نفت تیم قابل احترامی است، اما ما هم در زدن ضربات آخر بدشانس بودیم.

وی ادامه داد: نیمه اول یک گل زدیم و در نیمه دوم هم گل دوم را زدیم و موقعیت های بیشتری برای زدن گل داشتیم. خدا را شکر که بردیم و این برد را به مردم تبریک می‌گویم. کیفیت بازیکنان هر روز بهتر می‌شود و باید خودمان را برای مسابقات پیش‌رو آماده کنیم.

نکونام درمورد بازیکنان جدید و عملکرد آنها خاطرنشان کرد: وقتی دو گل از حریف پیش می‌افتیم این موضوع روی ذهنیت بازیکنان تاثیر دارد. نکته مهم این است که بازیکنان جدید ما با توجه به زحمتی که بازیکنان سال قبل کشیده‌اند که البته از آنها تشکر هم می‌کنم، عملکرد خوبی داشتند. از اعضای هیأت مدیره و مدیریت شرکت فولاد هم تشکر می‌کنم که در فصل نقل و انتقالات بازیکنان مدنظرمان را جذب کرده‌ایم. بازیکنان جدید کیفیت خود را نشان دادند و این موضوع را قبلاً هم گفته بودم که آنها از بهترین‌ها هستند، اما حالا همه باید کمک کنند تا تیم موفق باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان درخصوص تغییراتی که در فدراسیون فوتبال ایجاد شده است، تصریح کرد: به عنوان کسی که در فوتبال هستم فقط می‌توانم نظرم را بگویم. کاری به تغییرات و اینکه عزیزی‌خادم چه کاری کرده و چه کاری نکرده ندارم، اما امیدوارم فوتبال ما رو به جلو حرکت کند، چون اگر اینگونه شود برای همه خوب است.

نکونام افزود: تجربه نشان داده کسانی که مدیریت فوتبالی داشته‌اند و توانسته‌اند کاری بکنند در بدنه فوتبال بوده‌اند. ماجدی آمده و همه ما خوشحال هستیم، چون او هم مثل دادکان فوتبالی است. امیدوارم فوتبال ما رو به جلو حرکت کند. ماجدی را سال‌های زیادی است که می‌شناسیم؛ او رشد کرده و اگر قرار است در فدراسیون بماند که دوست داریم بماند امیدوارم تمام تصمیمات فوتبالی باشد. فدراسیون همه کاره فوتبال است و دوست داریم که میرشاد ماجدی عزیز موفق باشد، چون از بدنه فوتبال است و درد فوتبال را می‌داند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=71092

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.