• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
0

نگران برنامه فشرده بازی های پرسپولیس نیستم

  • کد خبر : 91137
  • 17 اسفند 1402 - 20:06
نگران برنامه فشرده بازی های پرسپولیس نیستم
بام: سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به هیچ وجه نگرانی بابت برنامه فشرده بازی های این تیم ندارم.

به گزارش خبرنگار بام اوسمار ویه را در نشست خبری قبل از بازی پرسپولیس و فولاد خوزستان گفت: دو سه هفته قبل از شروع سال جدید مسابقات فشرده داریم که تمام سعی‌مان را انجام می‌دهیم که بهترین ریکاوری را داشته باشیم تا بازیکنان با سلامت کامل برای بازی‌ها آماده باشند. سه روز پیش بازی داشتیم و بازی خوبی بود. فولاد تقریباً ۱۰ روز برای آماده شدن قبل از این بازی فرصت داشت. به خاطر اینکه تاریخ بازی‌های جام حذفی جابجا شده هیچ مشکلی وجود ندارد و گاهی این اتفاقات می‌افتد اما وقتی بازی‌های خیلی فشرده می‌شود باید برای رقابت‌ها آمادگی کامل داشته باشیم. تلاش داشتیم ریکاوری خوب داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: فولاد تیم خیلی خوبی است؛ گرچه سه مربی عوض کرده اما همیشه به دنبال بهترین نتیجه است. نتایج خوبی گرفته‌اند و یک برد و یک مساوی مقابل یکی از تیم‌ها خیلی خوب به دست آورده‌اند. بازیکنان باتجربه‌ای دارند که لیگ را خوب می‌شناسند. فولاد در ضدحملات خیلی خوب کار می‌کند و برای حریفانش مشکل ایجاد کرده است.

ویه را در خصوص آخرین وصعیت جذب بازیکن خارجی جدید برای تیمش تصریح کرد: یک جای خالی برای جذب بازیکن بزرگسال داریم. هم می‌توانیم بازیکن بزرگسال بگیریم و هم از بازیکن زیر ۲۳ سال استفاده کنیم. چند نفر را زیر نظر داریم ولس موردی نیست گه بخواهیم صد درصد از آن صحبت کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت مصدومیت گئورگی گولسیانی گفت: فعلا تنها مطمئن هستیم مقابل فولاد بازی نمی‌کند ولی علی نعمتی آماده است و در بازی قبلی هم روی نیمکت نشسته بود.

اوسمار در خصوص اینکه ترکیب تیم‌ها قبل از بازی در فضای مجازی منتشر می‌شود، بیان کرد: زیاد ذهنم را درگیر این مسائل نمی‌کنم و تمرکزم روی بازی فردا مقابل فولاد است.

《به بازی فردا فکر می‌کنم و فعلا دربی مهم نیست.》 سرمربی پرسپولیس درباره تأثیرگذاری دربی پایتخت روی دیدار فردا با فولاد یادآور شد: تماشاگران و خیلی ها شاید روی دربی تمرکز کنند اما فکر ما فقط روی بازی فرداست که بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم. بازی فولاد برای ما خیلی مهم است تا بتوانیم برای صدرنشینی رقابت کنیم. اگر بازیکنی مصدوم باشد استراحت می‌کند اما مطمئن باشید که بقیه بازیکنان اگر آماده باشند تمام توان خود را در زمین خواهند گذاشت.

اوسمار درباره اینکه شایعه شده زمان داربی تغییر می‌کند، گفت: بعدا می‌توانیم در مورد دربی صحبت کنیم. برنامه ریزی لیگ برای بازی‌ها خیلی کوتاه است و حداکثر باید امروز زمان دربی را مشخص کنند. این به ضرر تیم‌های دیگری هم است که در چنین شرایطی هستند. برای اینکه باید روش تمرین و استراتژی‌های تمرین را عوض کنیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=91137

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.