• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
2

هدیه رهبر معظم انقلاب به ورزشکار بوشهری اهدا شد

  • کد خبر : 71059
  • 04 اسفند 1400 - 20:46
هدیه رهبر معظم انقلاب به ورزشکار بوشهری اهدا شد
بام نیوز: هدیه رهبر معظم انقلاب به "امیر خسروانی" قهرمان مسابقات پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ در رشته پرش طول روز چهارشنبه در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر به این ورزشکار اهدا شد.

به گزارش بام نیوز، هدیه رهبر معظم انقلاب به “امیر خسروانی” قهرمان مسابقات پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ در رشته پرش طول روز چهارشنبه در آیینی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و مدیرکل ورزش و جوانان بوشهر به این ورزشکار اهدا شد.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این آیین گفت: انتظار می‌رود در بخش‌های زیرساختی و حمایتی، پشتیبانی لازم از ورزشکاران بوشهری صورت گیرد تا همانند امیر خسروانی شاهد افتخار آفرینی آنان در میدان‌های مختلف باشیم.
وی ضمن اشاره به وجود صنایع نفت و گاز در استان ادامه داد: اکنون ورزش استان بوشهر در صحنه‌های مهم ملی و بین المللی درخشش دارد اما با این وجود صنایع فعال در این استان از ورزش آن حمایت لازم را ندارند که این روند ورزش استان بوشهر را با مشکل مواجه کرده است.
صفایی بوشهری عنوان کرد: این وضعیت زیبنده این استان و ظرفیت‌های مهم آن نیست که تیم های ورزشی ما در شهرستان های مختلف همواره با مشکلات مالی مواجه باشند.
وی با اشاره به خصوصی بودن برخی شرکت‌های پتروشیمی افزود: این صنایع مشکلات قانونی برای کمک به ورزش ندارند اما متاسفانه صنایع مستقر در استان بوشهر پیوست‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی را رعایت نمی‌کنند، این در حالی است که صنایع در برخی از دیگر استان‌ها در سطح جهانی تیم‌داری می‌کنند.
صفایی بوشهری ادامه داد: در رشته‌های ورزشی در بخش‌های آقایان و بانوان اعم از ورزش همگانی و قهرمانی حمایت لازم انجام نمی‌شود و این منجر شده تا قدرت تیم‌ها برای افتخار آفرینی در صحنه‌های ملی و بین‌المللی از بین برود.
وی عنوان کرد: برخی از تیم‌ها به دلیل مشکل زیاد مالی حتی توان اعزام بازیکنان خود را ندارند که با این رویه تیم‌های فوتبالی استان بوشهر که در مقاطعی در لیگ برتر بودند اکنون در حال سقوط به دسته های پایین‌تر هستند.
صفایی بوشهری افزود: چنانچه صنایع ، پیوست‌های مدنظر را اجرا نکنند باید براساس ظرفیت قانونی خود برای کمک به ورزش استان بویژه ورزش همگانی اقدام کنند.
وی تاکید کرد: براساس قانون برای صنایع خصوصی و نیمه خصوصی هیچ مانعی برای حمایت از تیم‌ها وجود ندارد و قانون تنها در جایی منع می‌کند که آن صنعت، دولتی و تیم، حرفه‌ای باشد به همین دلیل صنایع مستقر در استان بوشهر باید به ورزش این استان کمک کنند و در غیر این صورت به صورت قانونی با آنها برخورد شود.
۲۷ شهریورماه امسال قهرمانان المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو دیداری با رهبر معظم انقلاب داشتند که هدایای این قهرمانان از سوی ایشان پس از ارسال به استان ها، به این افتخارآفرینان اهدا شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=71059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.