• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

هفته دهم لیگ یک/ پارس جنوبی جم ۱ رایکا بابل ۱ / یک امتیاز در بازی خانگی که با جنجال همراه بود!

  • کد خبر : 65683
  • 26 آذر 1400 - 1:32
هفته دهم لیگ یک/ پارس جنوبی جم ۱ رایکا بابل ۱ / یک امتیاز در بازی خانگی که با جنجال همراه بود!
بام نیوز: پارس جنوبی جم مقابل مهمانش رایکای بابل به تساوی یک بر یک رسید.

به گزارش بام نیوز، بعد از ۴ هفته متوالی شکست ناپذیری و کسب ۸ امتیاز برای فراز از مهلکه سقوط، شاگردان ایمان رزاقی‌راد در تیم پارس جنوبی جم امروز در جریان رقابت‌های هفته دهم لیگ یک میزبان رایکا بابل بودند؛ بابلی‌ها که همسایه جدولی پارس جنوبی به شمار می‌روند، از سه بازی اخیر خود تنها یک امتیاز به دست آورده بودند و این مسئله سبب آن شده بود تا سه امتیاز بسیار حیاتی باشد.

در نیمه اول دو تیم موقعیت‌های خوب گلزنی روی دروازه‌های یکدیگر ایجاد کردند اما این سامان محرابی بود که توانست دروازه رایکا را باز کند تا زردپوشان پارس جنوبی جم با پیروزی به رختکن بروند.

بعد از برتری یک گله پارس جنوبی در نیمه نخست، شاگردان پیروز قربانی نیمه دوم را جبران نتیجه تهاجمی آغاز کردند و حملات متعددی روی دروازه پارس جنوبی جم داشتند تا این‌که سرانجام جواد غلامی موفق به ثبت گل تساوی برای رایکا بابل شد و بعد از این گل، تلاش دو تیم برای به ثمر رساندن گل برتری بی‌ثمر بود تا نتیجه بازی تساوی ۱-۱ باشد.
با نتیجه امروز، پارس جنوبی جم برای پنجمین هفته متوالی شکست‌ناپذیر بود وآن‌سوی میدان هم رایکا برای چهارمین هفته متوالی در کسب برد ناکام بود.
در دقیقه ۹۰، علی گودرزی از رایکا و روزبه سینکی از پارس جنوبی به دلیل درگیری در جریان مسابقه دو تیم با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند و این مسئله باعث شد تا دو تیم ۱۰ نفره بازی را به دنبال کنند.
جالب آنکه اخراج سینکی ‌دروازه‌بان پارس جنوبی در شرایطی رخ داد که این تیم ۵ تعویض خود را انجام داده بود و این اتفاق سبب آن شد تا مدافع جمی‌ها به درون دروازه برود.
دو اخراج انجام شده باعث شکل‌گیری یک جنجال بزرگ در زمین مسابقه در دقایق پایانی شد و نیمکت‌های دو تیم با یکدیگر درگیر شدند که در این درگیری‌ها، محمد آژیر مدافع رایکا و هم‌چنین پیروز قربانی و مهدی خیری سرمربی و مربی تیم رایکا با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شدند!
پارس جنوبی جم با تساوی به دست آمده، ۱۰ امتیاز شد و بدون تغییر در رتبه پانزدهم جدول ماند؛ رایکایی‌ها هم با تک امتیاز به دست آمده از بازی بیرون از خانه امروز، ۱۱ امتیازی شدند و به جایگاه دوازدهم جدول صعود کردند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=65683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.