• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
3

کارگاه پیش نیاز مربیگری در برازجان برگزار شد

  • کد خبر : 58622
  • 24 مهر 1400 - 21:59
کارگاه پیش نیاز مربیگری در برازجان برگزار شد
بام نیوز: مسئول باشگاه ویرا از برگزاری کارگاه حفظ محیط زیست خبر داد.

سعیده برزگر در گفتگو با بام نیوز اظهار داشت: کارگاه آموزشی حفظ محیط زیست کوهستان در تاریخ ۲۳ مهر ۱۴۰۰ در شهرستان برازجان برگزار گردید.
مسئول باشگاه ویرا تصریح کرد: بدنبال اشاعه فرهنگ اهمیت دادن به کوهستان و حفاظت از آن، کارگاه آموزشی حفظ محیط زیست کوهستان مطابق سرفصل های ارائه شده فدراسیون کوهنوردی، به میزبانی باشگاه کوهنوردی و صعودهای ورزشی ویرا برازجان و با حضور مدرسین فدراسیون هاشمی و کاظمینی در سالن ‌‌کنفرانس ادراه ورزش و جوانان برگزار گردید.
سرفصلهای آموزشی شامل:
مفاهیم کلی محیط زیست ـ اکوسیستم ـ زیست بوم و تعریف انواع زیستگاه ـ تنوع زیستی ـ بوم شناسی و اهمیت مناطق کوهستانی ـ انواع اقلیم کوهستانی ـ انواع پوشش گیاهی و مناطق رویشی ـ انواع آلودگی و آلاینده های محیط و…..
شناخت عوامل تخریب کننده کوهستان آشنایی با برخی نهادها و سازمان های مرتبط با محیط زیست و بیانیه های مرتبط و بررسی اصول کوهنوردی پاک، بالاخص منشور کاتماندو میباشد، که مفصلا مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

برزگر در پایان گفت: امید است با توجه به اهمیت مسائل زیست محیطی، حفظ محیط کوهستان با برگزاری دوره های آموزشی، سمینار، … بتوانیم فرهنگ سازی مناسبی در جامعه همراه با ایجاد زیرساخت های لازم در این خصوص داشته باشیم و گام موثری در این مهم برداریم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=58622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.