• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
1

کامران در وزن ۹۷ کیلوگرم روی تشک می‌رود/حسن یزدانی نباید عجله کند

  • کد خبر : 91031
  • 07 اسفند 1402 - 23:57
کامران در وزن ۹۷ کیلوگرم روی تشک می‌رود/حسن یزدانی نباید عجله کند
بام: سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در واکنش به تغییر وزن کامران قاسم‌پور گفت: او در وزن ۹۷ کیلوگرم روی تشک می‌رود و ما به صحبت‌هایی که مطرح می‌شود توجهی نخواهیم کرد.

محسن کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار بام، درباره آخرین وضعیت حسن یزدانی بعد از بازگشت به اردوی تیم ملی کشتی آزاد گفت: در اواخر هفته گذشته دیداری با حسن یزدانی داشتیم و او به اردوی تیم ملی آمد. خدا را شکر شرایط خوبی داشت و پزشکان هم روی حرکات اصلاحی و عمومی او کار می‌کنند ولی هنوز زود است که تمرینات را شروع کند.

حسن یزدانی نباید عجله کند

وی گفت: طبق صحبتی که با او داشتیم به گفته پزشکان اواخر فروردین و اوایل اردیبهشت می‌تواند کار خودش را شروع کند. البته ما و کادر درمان به حسن این توصیه را داشتیم تا زمانی که محدودیت حرکتی دارد نباید عجله کند. به هر حال در وهله اول سلامتی او برای ما مهم است. امیدوارم هر چه زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد.

کامران قاسمپور را در اردوی بعد خواهیم داشت

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در مورد آخرین وضعیت کامران قاسم‌پور گفت: کامران عمل جراحی فتق انجام داد و دوران نقاهت خود را پشت سر می‌گذارد. البته عمل سنگینی انجام نداده ولی باید این دوران را پشت سر بگذارد. فکر می‌کنم با توجه به وضعیتش در اردوی بعدی تیم ملی همراه ما خواهد بود.

کشتی‌گیران حاضر در اردو درگیر ویروس سرماخوردگی شدند

کاوه همچنین به شرایط دیگر کشتی‌گیران برای حضور در مسابقات پیش رو اشاره کرد و گفت: کشتی‌گیران ما در اردو بودند اما متأسفانه ویروس سرماخوردگی باعث شد چند کشتی‌گیر به آن مبتلا شوند به همین خاطر ما دو روز زودتر تمرینات را تعطیل کردیم تا کشتی‌گیران استراحت و خیلی زود بهبود پیدا کنند. هدف اصلی ما کسب سهمیه و مسابقات المپیک است. مسابقات قهرمانی آسیا در اولویت دوم ماست.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد عنوان کرد: امیدوارم تا آن زمان شرایط کشتی‌گیران به لحاظ جسمی خوب پیش برود و بتوانیم ابتدا سهمیه المپیک را در اوزان باقی مانده کسب کنیم و پس از آن صاحب مدال المپیک شویم که قطعاً کار بسیار سختی خواهد بود.

کامران در وزن ۹۷ کیلوگرم روی تشک می‌رود/حسن یزدانی نباید عجله کند

یزدانی مسابقات جام باشگاه‌های جهان را دست کم گرفت

وی در مورد عملکرد امیرمحمد یزدانی در مسابقات جام باشگاه‌های جهان به میزبانی تنکابن گفت: به نظرم امیرمحمد این مسابقات را دست کم گرفت. چند تیم خارجی در این مسابقات شرکت کرده بودند و توقع از او بیشتر بود. اصلاً خوب نیست یک کشتی‌گیر مسابقه‌ای را دست کم بگیرد یا در حال و هوای مسابقه دادن نباشد. به هر حال هر برد و باخت در هر مسابقه‌ای ثبت می‌شود و این موضوع می‌تواند در روحیه کشتی‌گیر و حریفانش تأثیر بگذارد.پ

باخت و برد کشتی‌گیران در هر مسابقه‌ای ثبت می‌شود

کاوه تأکید کرد: من توصیه‌ام به امیرمحمد و دیگر کشتی‌گیران این است که هیچ حریفی را دست کم نگیرند و برای حضور در هر مسابقه از نظر ذهنی و فکری آماده باشند. زمانی هم که در یک مسابقه شرکت می‌کنند با تمام توان به میدان بیایند به خاطر اینکه عملکرد تمامی کشتی‌گیران ثبت می‌شود.

قاسپور در وزن ۹۷ کیلوگرم در مسابقات شرکت می‌کند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که کامران برای مسابقات قهرمانی آسیا در چه وزنی به میدان خواهد رفت، گفت: او در وزن ۹۷ کیلوگرم کشتی خواهد گرفت. امیدوارم هر چه زودتر دوران نقاهت را پشت سر بگذارد و با آمادگی کامل تمرینات را شروع کند.

به برخی صحبت‌ها مبنی بر تغییر وزن کامران توجهی نمی‌کنیم

کاوه در پاسخ به این سوال که کامران قصد تغییر وزن ندارد؛ چرا که برخی اهالی کشتی معتقدند او بهتر است با توجه به مبهم بودن وضعیت حسن یزدانی شانس خود را در ۸۶ کیلوگرم امتحان کند؛ گفت: ما اصلاً به این صحبت‌ها توجه نمی‌کنیم و کار خودمان را انجام می‌دهیم. کامران کشتی‌گیر وزن ۹۷ کیلوگرم است و در مسابقات پیش رو هم در همین وزن روی تشک خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=91031

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.