• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
0

گزارشی از اردوی تیم ملی رده های پایه شطرنج ایران در جزیره خارگ+ تصاویر

  • کد خبر : 90230
  • 16 آذر 1402 - 8:33
گزارشی از اردوی تیم ملی رده های پایه شطرنج ایران در جزیره خارگ+ تصاویر
تیم ملی رده های سنی شطرنج ایران جهت آماده سازی حضور در مسابقات آسیایی کشور امارات در جزیره خارگ اردوی ۴ روز برگزار کرد.

به گزارش پایگاه خبری بام ، با هماهنگی انجام شده از سوی فدراسیون و همکاری نهادهای مستقر در جزیره خارگ و به مدیریت امید بشیری نیا؛ مدیر کمپ های تیم ملی ، اردوی ۴ روزه ای جهت آماده سازی و حضور هرچه قدرتمندتر تیم ملی کشورمان در مسابقات آسیایی در جزیره خارگ برگزار شد.

امید بشیری نیا در گفتگو با خبرنگار بام اظهار داشت: با هماهنگی کادر فنی مقرر شد جدول زمانی کمپ بر اساس مسابقات قهرمانی آسیا در العین تنظیم گردد و جهت افزایش روحیه بازیکنان برنامه های تفریحی متنوعی با بهره گیری از ظرفیت های جزیره خارگ نیز در نظر گرفته شود.

وی افزود: در این اردو که با حضور رئیس و دبیر محترم فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران در جزیره خارگ و همراهی مسئولین محترم بخش خارگ جهت بازدید و تقویت روحیه ورزشکاران در خارگ همراه شد ، ضمن تمرینات تخصصی و فشرده ، برنامه های متنوع ای از جمله بازدید از اماکن تاریخی و گردشگری خارگ نیز در دستور کار قرار گرفت.

مدیر کمپ های تیم ملی اضافه کرد: محل تمرینات فنی تیم ، مدرسه شطرنج مروارید خارگ بود که از سال ۱۳۹۵ در خارگ دایر شده و در چهار طبقه دارای امکانات آموزشی مناسبی برای کمپ های تمرینی در سطوح مختلف است . همچنین باید اذعان داشت انجام کمپ تیم ملی در این سطح و کیفیت بدون همیاری نهادهای مختلف جزیره خارگ میسر نبود که جا دارد از حسن همکاری بخشداری ویژه خارگ و مدیریت عملیات عمومی (هماهنگی های اداری و اخذ ورودی) ، شرکت‌ پایانه های نفتی ( تردد و سرویس درون شهری )، پتروشیمی خارگ ( تامین غذا )، ملی نفت کش ( تامین خوابگاه آقایان ) شهرداری خارگ ( تامین خوابگاه خانم ها ) بخشداری ویژه خارگ ، شورای شهر خارگ ( هماهنگی اداری) مدرسه شطرنج مروارید( تامین محل تمرینات و پذیرایی ) تقدیر و تشکر نماییم.

وی در پایان تصریح کرد: قطعا اگر این همکاری ها انجام نمی شد ، فراهم سازی مقدمات این اردو میسر نمی شد ، علی ایحال انتظار این بود هیئت شطرنج استان و جزیره خارگ همکاری بیشتری داشته باشند که متاسفانه علی رغم اطلاع قبلی از برپایی این اردو ، مساعدت و یاری خود را دریغ کردند که امید داریم در آینده شاهد همکاری بیشتری باشیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=90230

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.