• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

۱۰۰ تیم از خراسان شمالی تا هفته هشتم در لیگ تندرستی حضور دارند

  • کد خبر : 21995
  • 11 بهمن 1399 - 18:28
۱۰۰ تیم از خراسان شمالی تا هفته هشتم در لیگ تندرستی حضور دارند
بام نیوز: رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی گفت: مسئولین تمامی کمیته‌های متناظر هیئت استان در لیگ تندرستی ایران حضور دارند و تا پایان هفته هشتم ۱۰۰ تیم از استان در این لیگ حضور خواهند داشت.

به گزارش خبرنگاربام نیوز و به نقل از فدراسیون ورزش‌های همگانی، نخستین دوره لیگ تندرستی کشور با مشارکت ۵ هزار هیات ورزشی و ۶۰ انجمن کشور و ۱۵۰۰ کمیته استانی از هفته اول بهمن آغاز شده و تا پایان اسفندماه ادامه خواهد داشت.

در پایان هفته نخست این لیگ خراسان شمالی با ۳۶۳۶/۵۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و استان مرکزی با ۹۱۱/۱۱ و خراسان جنوبی با ۴۰۰/۵۱ در رده‌های دوم و سوم ایستاده‌اند.

جدول هفته نخست لیگ تندرستی

مجید جودت رئیس هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی از مشارکت مردم استان در لیگ ابراز رضایت کرد و گفت: از آغاز لیگ تاکنون در قالب ۵۷ تیم ۳۰ نفره که هر یک از تیم‌ها را یکی از مربیان کمیته‌های متناظر تحت پوشش هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی هدایت و نظارت می‌کند در لیگ شرکت کردیم.

وی ادامه داد: برآورد اولیه ما برای مشارکت مردم در لیگ ۲۰۰ تیم ۳۰ نفره بود اما به دلیل شرایط کوهستانی استان خراسان شمالی و دسترسی سخت به اینترنت به ۵۷ لیگ ۳۰ نفره کاهش یافت. ان‌شاءالله تا هفته پایانی لیگ ما ۱۰۰ تیم ۳۰ نفره را در لیگ تندرستی ایران خواهیم داشت.

جودت حضور تمامی کمیته‌های متناظر هیئت ورزش‌های همگانی خراسان شمالی را در این لیگ از نقاط قوت هیئت استان بر شمرد و افزود: تمامی مسئولین کمیته‌های متناظر هیئت استان در این لیگ حضور دارند و هر یک از آنها ۳۰ ورزشکار را تحت پوشش خود دارند.

وی افزود: اگر مسئله دسترسی به اینترنت برای عموم مردم استان تسهیل می‌شد، انتظار مشارکت بیشتری در این دوره از لیگ تندرستی ایران در استان خراسان شمالی بود. شرایط کوهستانی استان از یک سو و ضرورت توسعه زیرساخت‌های سایت لیگ تندرستی ایران جهت تسهیل بارگذاری ویدئو از سوی دیگر می‌تواند بستر مناسبی را برای مشارکت عموم مردم در این لیگ فراهم کند.

وی در خاتمه افزود: ما در تلاشیم تا موقعیت خود را در لیگ تندرستی ایران حفظ کنیم و از فدراسیون ورزش‌های همگانی به خاطر طراحی این لیگ تشکر می‌کنم و از تمامی مربیان عزیز هیئت که همراه هیئت استان هستند کمال تشکر را دارم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=21995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.