• امروز : جمعه, ۱۱ اسفند , ۱۴۰۲
  • برابر با : Friday - 1 March - 2024
کل اخبار 24585
1

۲۰۰ نوآموز در مدارس سنگ‌نوردی استان همدان نام‌نویسی کردند

  • کد خبر : 76106
  • 09 تیر 1401 - 14:52
۲۰۰ نوآموز در مدارس سنگ‌نوردی استان همدان نام‌نویسی کردند
بام نیوز: رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان همدان با بیان اینکه ۲۰۰ نوآموز در مدارس سنگ‌نوردی استان نام نویسی کرده‌اند، گفت: گرایش خانواده ها به نام نویسی فرزندان دختر در این کلاس ها به نسبت پسران بیشتر است.

«علیرضا گوهری» روز سه شنبه در گفت و گو باخبرنگار بام نیوز اظهار داشت: هم اکنون مدارس سنگنوردی همدان در هشت نوبت ۲ ساعته فعال شده است و هدف ما آموزش‌های تخصصی و شناسایی استعدادها است.
وی بیان کرد: مدارس سنگنوردی به صورت دائمی است اما در فصل تابستان به دلیل استقبال مطلوب خانواده‌ها، ساعات انجام آن بیشتر است.
گوهری خاطرنشان کرد: در مدارس سنگنوردی آموزش‌های تخصصی ارایه می‌شود تا در نهایت مربیان تشخیص بدهند که نوآموزان در کدامیک از رشته‌های بولدرینگ، سرعت و سرطناب مستعد هستند.
وی اضافه کرد: ۶ مربی وظیفه آموزش را در ۲ بخش دختران و پسران بر عهده دارند و در بخش دختران به طور نسبی ۲ برابر پسران سنگنورد داریم.
رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی همدان در خصوص رده سنی فعال برای فعالیت در رشته سنگنوردی گفت: خانواده ها می‌توانند از رده ۶ سال به بالا نسبت به نام نویسی فرزندان خود در این رشته به میزبانی سالن سنگنوردی زنده یاد فرهاد همدان اقدام کنند.
وی افزود: فعالیت در این رده سنی به هیچ عنوان خطری ندارد و ایمن است و حتی فعالیت در مسیرهای دیواره نیز ایمن‌سازی شده‌اند.
همدان از استان‌های برتر در رشته سنگنوردی است و ۵۰۰ سنگنورد در این استان فعالیت دارند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=76106

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.