• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
3

۸ فریب برای بردن شریک زندگی به کوهپیمایی

  • کد خبر : 51294
  • 06 شهریور 1400 - 5:49
۸ فریب برای بردن شریک زندگی به کوهپیمایی
بام نیوز: بیشتر کوهنوردان در خیال پردازی‌هایشان مرد یا زن رویاهای خود را برفراز قله کلیمانجارو یا در یک برنامه کوهپیمایی در نپال ملاقات می‌کنند. واقعیت اما چیز دیگریست... ما عشق را در مکان های غیر منتظره تر می یابیم.

اگر خود را شریک زندگی یک فرد غیرکوهنورد ببینید چه می‌کنید؟

با راهکارهای زیر مسیر را برای آن ها هم شیرین کنید.

بیشتر کوهنوردان در خیال پردازی‌هایشان مرد یا زن رویاهای خود را برفراز قله کلیمانجارو یا در یک برنامه کوهپیمایی در نپال ملاقات می‌کنند. واقعیت اما چیز دیگریست… ما عشق را در مکان های غیر منتظره تر می یابیم. وقتی می رسد که خودتان را شریک زندگی یک گربه خانگی می‌بینید و همه آن روزهای گرانبهای تعطیلات را در خطر می‌یابید.

وقت آن رسیده که خلاق باشید. پس بامن همراه شوید

۱٫ مسیری انتخاب کنید که پایان خوبی داشته باشد

یک مسیر حلقه وار، بی حادثه و طولانی برای او جذبه ای ندارد. مسیری انتخاب کنید که پایان فریبنده‌ای داشته باشد. چشمه‌ای داغ و بخارآلود و نوشیدنی سرد حتی به دردهای یک کوهپیمایی ۱۵ کیلومتری می ارزد. به فکر آبشارهایی برای شنا باشید، دریاچه‌های یخی و صخره‌های خشن برای پرواز روح خسته کوهپیمایان تسکین هستند.

۲٫ یک بازی تدارک ببینید

جستجو برای گونه‌ها و پرنده‌های وحشی خاص، گونه‌های گیاهی و سنگ‌های زمین‌شناسی در طول مسیر ، درسخوان ها رو به کوهپیمایی جذب می‌کند. در نظر گرفتن تشویق‌های مثبتی مثل ماساژ پا برای پیدا کردن هریک از این گونه‌ها هم همیشه کمک می‌کند.

۳٫ مقصدی معنی دار انتخاب کنید

شریک زندگی تان به تاریخ علاقه دارد؟ مسیری انتخاب کنید که بستر چند رویداد تاریخی است. به فیلم‌های سینمایی علاقه دارد؟ مسیری انتخاب کنید که محل فیلمبرداری سکانس‌هایی از فیلم مورد علاقه اوست.

از علایق همسرتان برای انتخاب مقصد کوهپیمایی استفاده کنید. حتی شاید گاهی لازم باشد در مناطق مورد علاقه او سرعت حرکت خود را با او هماهنگ کنید .

۴٫ کمی لوکس باشید

گاهی اوقات کوهپیمایی نیست که آنها را می ترساند بلکه بی خوابی های شبانه در چادر، رعد و برق یا کثیف شدن برایشان هراسناک است.

حواستان باشد که او را به یک سفر لوکس ببرید. کوهپیمایی از کلبه ای به کلبه دیگر . روزها را در مسیر سپری کنید و شب را در مهمانسراهایی سپری کنید که صبحانه هم برایتان مهیا می‌کنند.

هیچ چیز مثل یک شام کامل و یک وان پر از کف برای سپری کردن روزی دیگر در حیات وحش نیرو بخش نیست.

۵٫ اسنک‌های هیجان انگیز

دسرهای شیرین و غذاهای سریع در طول مسیربرای افزایش روحیه معجزه می‌کنند.

درست کردن اسنک های بیسکوییتی و شکلاتی زیر نور ستاره ها تجربه ای جهانی و معنوی است که حتی بی ذوق ترین کوهنوردان هم از آن استقبال می‌کنند.

در سفرها برا ی تهیه وعده‌های غذایی، ادویه جات و محصولات تازه برای تزیین پاستا و نوشیدنی ها حسابی وقت بگذارید… مطمئن باشید آشپزی موثر است!

۶٫ رمانتیک باشید

با کمی اغواگری مسیر را برای شریکتان شیرین کنید. یک دسته گل بچینید یا نوشیدنی مورد علاقه اش را همراهتان ببرید.

هیچ چیز مانند تماشای طلوع و غروب خورشید، بزرگترین زیبایی طبیعی جهان هستی، گرمابخش لحظه‌های عاشقانه‌تان نیست.

۷٫ آنها را مجهز کنید

شاید شریکتان تجهیزات مناسبی ندارد. او را به فروشگاه ببرید و کفش های مدرن، سبک و حمایت کننده تهیه کنید.

اگر برای خرید چند وسیله رنگارنگ و جدید برایش سرمایه کنید، برای پز دادن هم که شده برای استفاده از آنها برنامه‌ریزی خواهد کرد. کیسه خواب دونفره، تجهیزات پیکنیک رومانتیک مثل اسپیکرهای بلوتوثی برای آهنگ های عاشقانه هم فراموش نکنید.

۸٫ درمیانۀ مسیر همدیگر را ببینید

اگر در تمام موارد بالا شکست خوردید، سازش کنید: از شریکتان بخواهید شما را در ابتدای مسیر پیاده کند و برنامه ریزی کنید که همدیگر را در نقطه‌ای دیگر از مسیر ملاقات کنید.

یک برنامه کوهپیمایی چند روزه انتخاب کنید که در مکان های مناسبی استراحت داشته باشد، تا همسرتان بتواند در این مکان ها به شما ملحق شود. با این شرایط هم کوله شما سبک تر می‌شود و هم در هر ملاقات برایتان مواد غذایی تازه می‌ آورد.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=51294

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.