• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
1

معرفی برگزیدگان رقابت‌های موتورکراس قهرمانی کشور در دشتستان

  • کد خبر : 70763
  • 01 اسفند 1400 - 21:10
معرفی برگزیدگان رقابت‌های موتورکراس قهرمانی کشور در دشتستان
بام نیوز: رقابت‌های موتورکراس قهرمانی کشور که در دشتستان بوشهر برگزار شده بود روز جمعه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش بام نیوز، رئیس فدراسیون اتومبیل‌رانی و موتورسورای روز جمعه در آیین اختتامیه رقابت‌های موتورکراس قهرمانی کشور در دشتستان گفت: در دور دوم مسابقات رسمی موتورکراس قهرمانی کشور ۵۰ موتوسوار از ۱۳ استان کشور در پیست شهدای خلیج فارس شهرستان دشتستان با هم به رقابت پرداختند.

مازیار ناظمی افزود: ورزشکاران در کلاس‌های ۶۵، ۸۵، ۲۵۰ و ۴۵۰ سی سی جوانان و پیشکسوتان با هم رقابت کردند.

وی اظهار کرد: در کلاس ۶۵ سی سی فردین میرزاحسینی از کرمان، در کلاس ۸۵ سی سی پارسا آسبان از خوزستان، ۲۵۰ سی‌سی جوانان محمد حسین دانش پژوه از تهران، در ۲۵۰ سی سی پیشکسوتان سید کمال میر محسنی از تهران، در ۴۵۰ سی‌سی جوانان پیمان علیزاده از تهران و در ۴۵۰ سی‌سی پیشکسوتان مجتبی کریم زاده از اصفهان به مقام اول رسیدند.

مسابقات موتور کراس قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی به میزبانی استان بوشهر با حضور ۱۵۰ ورزشکار از سراسر کشور در تمام رده های سنی به مدت دو روز در تاریخ‌های ۲۸و ۲۹ بهمن با رعایت کامل ضوابط بهداشتی به میزبانی هیات موتورسواری و اتومبیل‌رانی در پیست ورزشی شهر برازجان مرکز شهرستان دشتستان برگزار شد.

این مسابقات در کلاس‌های ۵۰ سی سی، ۶۵ سی سی، ۸۵ سی سی، ۲۵۰ سی سی جوانان، ۴۵۰ سی سی جوانان، ۲۵۰ سی سی پیشکسوتان و ۴۵۰ سی سی پیشکسوتان برگزار می‌شود.

در این دور تلاش می‌شود نسبت به راند اول مسابقات که در آباده شیراز برگزار شد، یکسری قوانین به روزتر در مسابقات راند دوم دشتستان اجرایی شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=70763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.