• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 24677
2

ناجیان غریق در ۱۹ شناگاه مجاز نوار ساحلی استان بوشهر مستقر شدند

  • کد خبر : 84740
  • 03 فروردین 1402 - 11:30
ناجیان غریق در ۱۹ شناگاه مجاز نوار ساحلی استان بوشهر مستقر شدند
بام: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از اسکان مسافران نوروزی در خوابگاه ورزشکاران و سالن‌های ورزشی خبر داد و گفت: ناجیان غریق در ۱۹ شناگاه مجاز در نوار ساحلی استان بوشهر مستقر شدند.

کمال صالح احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار بام، از اختصاص مکان‌های ورزشی برای اقامت مسافران نوروزی خبر داد و اظهار داشت: تمامی خوابگاه‌های ورزشکاران در ۱۰ شهرستان استان بوشهر با ظرفیت حداقل روزانه یک‌هزار نفر برای اقامت و اسکان مسافران نوروزی اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه روزانه بیش از یک‌هزار گردشگر نوروزی از خوابگاه ورزشکاران استان بوشهر استفاده می‌کنند تصریح کرد: در شرایط نامساعد جوی استادیوم‌های ورزشی، اماکن سرپوشیده ،در هر ۱۰ شهرستان حداقل ۳ سالن ورزشی، با ظرفیت روزانه حداقل ۵ هزار نفر، در اختیار مسافران و گردشگران نوروزی قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر به خدمات نجات غریق در نوار ساحلی استان خبر داد و با اشاره به استقرار ناجیان غریق در مناطق ساحلی خاطر نشان کرد: ناجیان غریق در ۱۹ شناگاه مجاز استان بوشهر مستقر شدند و خدمات لازم به گردشگران در استفاده از دریا ارائه می‌کنند.

صالح احمدی ادامه داد: مدیران ورزش و جوانان استان بوشهر در ۱۰ شهرستان در طول ایام نوروز شبانه‌روز آماده پاسخگویی و خدمات‌رسانی به گردشگران و مسافران هستند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=84740

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.