• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

آغاز اردوی تیم ملی هندبال دختران از هفته آینده/ سلوکی: جذب سرمربی خارجی سخت است

  • کد خبر : 29932
  • 13 اسفند 1399 - 21:00
آغاز اردوی تیم ملی هندبال دختران از هفته آینده/ سلوکی: جذب سرمربی خارجی سخت است
بام نیوز:نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال می گوید از هفته آینده اردوی تیم ملی هندبال دختران در رده جوانان و نوجوانان آغاز خواهد شد.

الهام سلوکی در گفت و گو با بام نیوز، در خصوص انتخاب کادرفنی تیم ملی هندبال دختران جوان و نوجوان اظهار کرد: خدیجه قانع به عنوان سرمربی و فاطمه محمدخانی به عنوان مربی تیم ملی نوجوانان انتخاب شدند. روز شنبه اولین فراخوان را برای تیم ملی نوجوانان داریم. در حال حاضر هم مسابقات جوانان کشور به میزبانی اصفهان با حضور ۱۸ تیم در حال انجام است و مربیان تیم های ملی هم در این مسابقات حضور دارند. البته ما در مسابقات لیگ برتر هم بازیکنان را رصد کردیم. یک لیست اولیه از این رده داریم و به امید خدا از روز یکشنبه در تهران میزبان اولین اردوی تیم ملی نوجوانان خواهیم بود.

نایب رییس بانوان فدراسیون هندبال در ادامه گفت: البته همزمان اردوی تیم ملی جوانان را هم هفته آینده خواهیم داشت. تاریخ برگزاری هنوز مشخص نیست. نشمین شافعیان سرمربی تیم ملی و مهسا معتمدی و اعظم پره نیز در کنار او به عنوان مربی حضور خواهند داشت. مجوز برگزاری اردوها گرفته شده است و اردوی تیم های ملی در این هفته استارت خواهد خورد. مربیان تیم های ملی در مسابقات جوانان کشور حضور دارند و قرار است بازیکنان را رصد کنند و به اردوی تیم ملی دعوت کنند.
وی در خصوص انتخاب سرمربی خارجی تیم ملی که قرار بود توسط تیم اشتادسازه جذب شود گفت: متاسفانه هنوز باشگاه اشتادسازه نتوانسته که این سرمربی را جذب کند. امیدواریم که بتوانیم این سرمربی را جذب کنیم اما هنوز هیچ اتفاقی رخ نداده است. من فکر می کنم با توجه به شرایط کرونا این کار بسیار سخت خواهد بود.
سلوکی در پاسخ به این سوال که با توجه به انتخاب شافعیان سرمربی اشتادسازه به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان آیا بازیکنان این دو تیم یکی خواهند بود یا خیر گفت: ما به هر حال مسابقات جوانان را گذاشتیم و استعدادهایی را هم کشف خواهیم کرد. در این تیم  مهسا معتمدی هم هست و نظرات فدراسیون نیز هست. قرار است ما یک تیم ملی خوب و شایسته داشته باشیم و اردوهای منظمی برای این عزیزان دیده ایم. فکر می کنم با این روندی که برنامه ریزی شده است در دو سال آینده تیم خوبی را در مسابقات آسیایی خواهیم داشت.
وی در خصوص اینکه پیش از این قهرمان لیگ برتر را به عنوان نماینده ایران در مسابقات غرب آسیا معرفی کرده است، گفت: باید اکنون در مورد جام باشگاه‌ها صحبت کنیم، چون باشگاه اشتادسازه قهرمان لیگ برتر شد قطعا مجوز حضور در باشگاه‌های آسیا را خواهد داشت. البته به دلیل پاندمی کرونا مسابقات به تعویق می افتد. باشگاه های آسیا سال آینده است و امیدوارم شرایط برای حضور تیم ها فراهم شود. در حال حاضر باشگاه های آسیا اولویت است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=29932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.