• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

ادامه طرح یکسان‌سازی تابلوهای قلل دنا/نصب تابلوی جدید در پازن‌ پیر و حوض‌دال

  • کد خبر : 75197
  • 09 خرداد 1401 - 19:42
ادامه طرح یکسان‌سازی تابلوهای قلل دنا/نصب تابلوی جدید در پازن‌ پیر و حوض‌دال
بام نیوز: رئیس هیات کوهنوردی شهرستان بویراحمد گفت: طرح یکسان سازی قلل دنا که سال گذشته آغاز شده بود همچنان ادامه دارد.

زریر حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بام نیوز از ادامه طرح یکسان‌سازی تابلوهای قلل دنا خبر داد و گفت: این طرح به منظور همسان‌سازی تابلوی قلل دنا و جلوگیری از آلودگی زیست محیطی از سال گذشته آغاز و کماکان ادامه دارد.

رئیس هیات کوهنوردی شهرستان بویراحمد عنوان کرد: در سال گذشته تابلوهای مستهلک قله‌های پازن پیر و حوض‌دال جمع‌آوری و تابلوهای جدید نصب شد،موج دوم تعویض قلل تابلوها از ششم خرداد ۱۴۰۱ با تعویض و نصب تابلوی قله برف کرموی دنا شروع شد.

وی عنوان کرد: در این مرحله با هماهنگی با آقای زارعی رئیس فدراسیون و استاد نظر، ابتدا طرح تابلوها به فدراسیون ارسال و پس از تایید نهایی در تعاقب تابلوی قلل برف کرمو ، مورگل ، قاشمستان، سیچانی و قدویس ساخته شده و برای نصب در اختیار هیات قرار گرفته است.

حسین‌زاده بیان کرد: با هماهنگی با مدیران باشگاه‌ها و همنوردان و تامین هزینه‌ها، نسبت به نصب تابلوها در قلل مذکور اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

حسین‌زاده بیان کرد: تابلوی تعداد چهار قله نول ، چال چویلی،برج آسمانی و قلات بزی سفارش ساخت داده شده، ضمن اینکه تمامی تابلوها برابر طرح مصوب فدراسیون از جنس پلاک استیل بصورت حکاکی لیزری مقاوم و ضد آب ساخته شده‌اند.

رئیس هیات کوهنوردی شهرستان بویراحمد خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه رشته کوه دنا بالای ۴۰ قله بالای ۴۰۰۰ هزار متر دارد لذا علاقمندان و دلسوزان این رشته ورزشی در صورت تمایل می‌توانند با هماهنگی با هیات کوهنوردی نسبت به تعویض مابقی قلل اقدام کنند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=75197

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.