• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
2

اشتباه فردی و کیفیت بالای خارجی‌های حریف، علت باخت مس در دربی کرمان

  • کد خبر : 61469
  • 13 آبان 1400 - 7:01
اشتباه فردی و کیفیت بالای خارجی‌های حریف، علت باخت مس در دربی کرمان
بام نیوز: سرمربی مس کرمان علت باخت تیمش در دربی بسکتبال کرمان را کم تجربگی بازیکنان خود و کیفیت بالای یاران خارجی خود دانست.

محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار بام نیوز، در مورد عملکرد تیمش در دربی بسکتبال کرمان اظهار داشت: بازی خیلی سختی برای هر دو تیم بود و انگیزه بازیکنان بالا بود. نظم آوران سیرجان دو بازیکن خارجی فوق العاده دارد که کلاس بالایی دارند. ما این تیم را آنالیز خوبی کرده بودیم و دفاع خیلی خوبی را مقابل آنها انجام دادیم.

وی در مورد اینکه چطور در دقایق پایانی بازی را واگذار کردند، گفت: در ۵، ۶ دقیقه آخر کم تجربگی کردیم و به خاطر اشتباهات فردی نتوانستیم از حملات مان به خوبی استفاده کنیم.

سرمربی تیم مس کرمان تاکید کرد: جدا از این تجربه دو بازیکن خارجی آنها خیلی به کمک شان آمد. فرق دو تیم هم بیشتر در همین بازیکنان خارجی بود. ما خارجی جذب کردیم تا ترکیب تیم مان کامل شود، اما آنها بازیکنانی جذب کردند که قدرت شان افزایش پیدا کند. به همین دلیل تفاوت فاحشی در میان خارجی‌های دو تیم وجود دارد.

اسلامی در مورد اینکه نمی‌شد این دربی در خود کرمان برگزار شود، عنوان کرد: امیدوارم شرایطی به وجود بیاید که این بازی های جذاب در شهرهای مختلف و همراه با حضور تماشاگران برگزار شود، چون این کار به توسعه بسکتبال کمک زیادی می‌کند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=61469

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.