• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

امدادگران هلال احمر بیجار جان سه نفر را نجات دادند

  • کد خبر : 69087
  • 05 بهمن 1400 - 6:55
امدادگران هلال احمر بیجار جان سه نفر را نجات دادند
بام نیوز: رییس جمعیت هلال احمر بیجار گفت: سه شهروند بیجاری که برای کوهنوردی به مناطق کوهستانی رفته و در مسیر برگشت دچار برف و کولاک شده بودند، با کمک امدادگران هلال احمر از مرگ نجات یافتند.

شهرام شیر علی زاده روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار بام نیوز اظهار داشت: این افراد ظهر شنبه برای تفریح و کوهنوردی به کوهستان های روستای «میرک و ده بنه» رفته بودند که در مسیر برگشت بعد از نقص فنی خودرو، از خودرو پیاده شده و مسیر را گم کرده بودند.

او گفت: یک دستگاه لودر اداره راهداری جهت برف روبی مسیر و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر و نیروهای امدادی و انتظامی هم به مسیرهای نزدیک به محل گم شدن این افراد اعزام شدند.

شیرعلی زاده با اشاره به اینکه بعد از ۶ ساعت امدادگران هلال احمر توانستند این سه نفر را پیدا و از مرگ نجات دهند افزود: بعد از ارایه خدمات امدادی در محل به حادثه دیدگان، این افراد برای ادامه درمان به بیمارستان امام حسین (ع) بیجار منتقل شدند و اکنون حال عمومی هر سه نفر مساعد است.

رییس جمعیت هلال احمر بیجار از همشهریان خواست با توجه به کاهش شدید دمای هوا در روزهای آینده، از حضور در مناطق کوهستانی و صعب العبور خوداری کنند و حتما با همراه داشتن تجهیزات مناسب، پیش از غروب آفتاب به مکان امن و قابل دسترس مراجعه کنند.

شهرستان ۸۹ هزار نفری بیجار در ۱۴۲ کیلومتری شرق شهر سنندج مرکز استان کردستان قرار دارد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=69087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.