• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
0

امیری: اشتباهات داوری همیشه بوده اما امیدوارم تیم ها ضرر نکنند

  • کد خبر : 63419
  • 04 آذر 1400 - 6:32
امیری: اشتباهات داوری همیشه بوده اما امیدوارم تیم ها ضرر نکنند
بام نیوز: بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اتفاقات داوری در دیدار برابر صنعت نفت آبادان گفت: خوشحالم که بازی به سود ما تمام شد و اگر نتیجه چیز دیگری بود بدون شک حاشیه های بسیاری به وجود می آمد.

به گزارش بام نیوز: وحید امیری بعد از دیدار تیم های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان که با برد یک بر صفر سرخ پوشان تهرانی همراه بود، افزود: خیلی خوشحالم که بازی در پایان با برد ما و کسب ۳ امتیاز به پایان رسید چراکه در غیر این صورت هم حاشیه های زیادی به وجود می آمد و هم پرسپولیس ضرر می کرد.

وی ادامه داد: نزدیک به ۲ سال بود که منتظر بودیم تا در مقابل چشمان هواداران بازی کنیم، امشب ما یک بازی خوب و در شان نام پرسپولیس را به نمایش گذاشتیم و خوشحالیم که پاقدم هواداران خوب بود.

بازیکن سرخ پوشان تهرانی در واکنش به اشتباه تاثیر گذار داوری در این بازی که گل پرسپولیس را ندید تاکید کرد:‌ اشتباهات داوری همیشه رخ می دهد اما باز باید خدا را شاکر باشیم که با برد ما این مساله ختم به خیر شد. امیدوارم داوران دقت بیشتری کنند و کار به شکلی پیش برود که تیم ها از بابت این مسایل زیان نبینند.

امیری همچنین در مورد نقشی که در پرسپولیس دارد و در چند پست می تواند کمک حال یحیی و تیمش باشد گفت: به نظر من خوب بازی کردن باید به نتیجه گرفتن ختم شود چرا که اگر نتیجه بگیریم زحمات بازیکنان به چشم می‌آید و در غیر این صورت دیده نمی شود. من سرباز و بازیکن پرسپولیس هستم و این سرمربی است که تصمیم می‌گیرد کجا بازی کنم و تا جایی که افتخار پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته باشم، برای این تیم زحمت می‌کشم.

بازیکن پرسپولیس در خصوص مشکلات مالی این تیم گفت: درست نیست بعد از این برد شیرین درباره مشکلات حرف بزنیم و بهتر است امشب را خوشحال باشیم. ما کاری به حواشی و حتی تیم‌های دیگر نداریم و تمام تمرکز ما روی تیم خودمان است و امیدوارم شرایط پرسپولیس بهتر شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=63419

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.