• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
2

امین دهقان هیمالیانورد اصفهانی با عنوان لیدر تیم ۱۵ نفره اکسپدیشن ۲۰۲۱ اورست انتخاب شد

  • کد خبر : 37174
  • 31 فروردین 1400 - 20:56
امین دهقان هیمالیانورد اصفهانی با عنوان لیدر تیم ۱۵ نفره اکسپدیشن ۲۰۲۱ اورست انتخاب شد
بام نیوز: امین دهقان از طرف وزارت توریسم نپال بعنوان لیدر (سرپرست)تیم ۱۵ نفره صعود ۲۰۲۱ اورست انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار بام نیوز،امین دهقان که بعنوان تنها نماینده ایران در این اکسپدیشن حضوردارد امروز بعداز ظهر به بیس کمپ اورست رسید.
امین دهقان از طرف وزارت توریسم نپال بعنوان لیدر (سرپرست)تیم ۱۵ نفره صعود ۲۰۲۱ اورست انتخاب شد.افراد حاضر در این گروه کوهنوردانی از کشورهای آمریکا،لهستان،آلمان،هلند،اسپانیا،سوییس،ژاپن، اکراین وهند می باشند.
ایشان درخصوص نحوه انتخاب لیدر برای گروه های صعودکننده گفت:
وزارت توریسم نپال با توجه به بررسی موشکافانه سوابق صعودهای قبلی افراد تیم وهمچنین رزومه وتجربیات افراداقدام به انتخاب یک نفربعنوان لیدر وسرپرست تیم می نمایند.
وی افزود با توجه به بررسی سوابق صعودهای قبلی بنده در این گروه از جمله صعود موفق به قله ماناسلو ۸۱۶۳ متر در پاییز ۲۰۱۹ وهمچنین اینکه مدرس رسمی کوهنوردی می باشم و بیشترین تعداد سفرها به کشور نپال را داشته ام،مرا بعنوان لیدر گروه انتخاب نمودند.
ایشان اضافه کرد:من همیشه در سفرهایم خودرا سفیر فرهنگی ایران زمین در کشورهای خارجی محسوب می کنم وتنها هدف ام سربلندی کشور عزیزم ایران دنیاست. انشاالله بتوانم به لطف خدا ودعای خیر مردم نام ایران رادر جای جای جهان پرآوازه نمایم.
وی در رابطه با وظایف سرپرستی این تیم افزود؛ بنده بعنوان یک ایرانی در رفع مشکلات احتمالی دراین تیم نهایت تلاش خودرا انجام خواهم داد.ولی در مورد مسئولیت صعود افراد به خصوص در منطقه مرگ وزیر قله هرکدام ازافرادتیم می بایست به تنهایی با رعایت ایمنی وسازماندهی وبرنامه ریزی شخصی اقدام به صعود قله نماید.این انتخاب شایسته راکه برگ افتخاری برای ایرانیان است را به ایشان تبریک گفته وبرای این عزیز سلامتی وموفقیت آرزو می نماییم.
صفحه اینستاگرام امین دهقان
instagram.com/amin.dehghan1979

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=37174

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.