• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2

بازار طعنه و تخریب تکواندو کشور داغ است

  • کد خبر : 63606
  • 05 آذر 1400 - 17:30
بازار طعنه و تخریب تکواندو کشور داغ است
بام نیوز: عضو مجمع انتخابات فدراسیون تکواندو گفت: متاسفانه در روزهای اخیر، بازار طعنه و تخریب همچون سابق برای چهره‌های تاثیرگذار و دلسوز تکواندو کشور داغ است.

به گزارش بام نیوز: علی سپهری : مجمع انتخابات فدراسیون که دی ماه امسال برگزار خواهد شد تاثیری بسزایی بر فعالیت تکواندو استانها دارد که نباید آن را از نظرها دور داشت و به ورطه فراموشی سپرد.

وی اظهار داشت: عدم نتیجه گیری در بازی های المپیک توکیو، دیگر فعالیت های درخشان فدراسیون تکواندو همچون درخشش پارتکواندوکاران در پارالمپیک، موفقیت پومسه روها و اقدامات توسعه ای فدراسیون در سال های اخیر را تحت الشعاع قرار داده تا این ملعبه‌ای باشد برای افرادی که در بیرون گود به فکر ضربه زدن به این خانواده بزرگ هستند.

سپهری افزود: با توجه به نایب رییسی سید محمد پولادگر در اتحادیه تکواندو آسیا و مسجل شدن کاندیداتوری این مدیر با تجربه و دلسوز، اینگونه حرکت‌های مغرضانه من جمله ادعای مهندسی انتخابات که توهین به شعور اعضای فرهیخته و زحمت کش مجمع می باشد بیشتر شده است که از همین جا به عنوان یکی از اعضای مجمع انتخاباتی فدراسیون گلایه خود را از دوستان به اصطلاح متخصص و دلسوز تکواندو ابراز می دارم.

وی تاکید کرد: باید حواس ها جمع باشد تا خدای ناکرده این قافله به دست نا اهلان و به ظاهر تکواندوخواهان نیفتد و باید پذیرفت در ایامی که تکواندو به سمت و سوی قاره اروپا چرخشی محسوس داشته ایجاد تغییرات لازمه پیشرفت فدراسیون تکواندو بوده که قطعا مدیران متبحر فدراسیون با جریان سازی خون تازه و استفاده از مهره‌های جدید و پرانرژی در بدنه تکواندو کشور جایگاه واقعی این ورزش المپیکی را در تارک جهان بازپس خواهند گرفت.

رییس هیات تکواندو استان زنجان گفت: این رشته ورزشی زنجان نیز همانند سایر رشته ها پس از ماه ها محدودیت به دلیل شیوع ویروس کرونا در سطح کشور و این استان، جان دوباره می گیرد تا مجدد به روزهای اوج و شکوفایی بازگشته و در جایگاه اصلی و واقعی قرار گیرد.

سپهری افزود: پس از ۲۱ ماه محدودیت در ورزش کشور به جهت شیوع این بیماری منحوس و مهلک، آرام آرام جامعه ورزش استان و کشور در حال بازیابی خود برای نیل به اهداف عالیه و اوج فعالیتی خود همچون گذشته هستند و البته صد شکر که پس از استقرار دولت سیزدهم این روند به خوبی پیش‌رفته و نتایج مطلوبی همچون موفقیت پاراالمپیکی‌های عزیز در توکیو، درخشش فوتبالیست‌های یوز در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و  تاریخ سازی بانوان هندبالیست کسب شده است.

وی با بیان اینکه تکواندو زنجان نیز سعی دارد از این قافله جا نماند، اظهار داشت: پر واضح است که گرد آوردن مجدد خانواده ۱۷ هزار نفری تکواندو استان کاری بسیار دشوار است اما با تلاش بی وقفه و هدفمند در طی ماه های اخیر قریب چهار هزار نفر از این خانواده در محیط شیاپچانگ دورهم آمدند تا فعالیت های این رشته المپیکی در استان زنجان جان دوباره‌ یابد.

سپهری تصریح کرد: به رغم فعالیت های عمرانی، تعمیر و تجهیز خانه تکواندو استان (جداسازی کلیه انشعابات، محوطه سازی و …) که بالغ بر ۶ میلیارد ریال توسط هیات استان هزینه شد در ماه‌های گذشته کسب پنج نشان ارزشمند بین المللی (سه برنز توسط سپیده سفری، سیاوش بیات و امیرسینا بختیاری در جام فجر، نشان طلای امیرسینا بختیاری در مسابقات آزاد آسیا، مدال برنز سونا رزاقی در مسابقات پومسه قهرمانی جهان کره و حضور نگار مددخانی به عنوان مربی تیم ملی پومسه در این رقابت ها) توسط قهرمانان زنجانی، خون تازه‌ای را در وجود تکواندو زنجان جاری ساخت.

وی ادامه داد: همچنین هیات تکواندو استان با آماده سازی تیم‌ های خود برای حضور پررنگ و مقتدرانه در لیگ های کشوری همچون لیگ آینده‌سازان نوجوانان در رده سنی مردان و بانوان و لیگ پومسه بانوان سعی دارد سال ۱۴۰۰ را به دور از رخوت و سکون سپری کرده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته برای سال‌های آتی خود را به اهداف غایی تکواندو استان نزدیک تر کند.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=63606

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.