• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
3

بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از پروژه های ورزشی دشتستان

  • کد خبر : 80281
  • 30 آبان 1401 - 23:45
بازدید معاون وزیر ورزش و جوانان از پروژه های ورزشی دشتستان
بام: معاون حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان در سفری یک روزه به استان بوشهر با حضور در شهرستان دشتستان از چندین پروژه ی ورزشی در بخشهای مرکزی، آبپخش، سعدآباد و شبانکاره این شهرستان بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری بام، معاون حقوقی، مجلس و استان های وزارت ورزش و جوانان در سفری یک روزه به استان بوشهر با حضور در شهرستان دشتستان از چندین پروژه ی ورزشی در بخشهای مرکزی، آبپخش، سعدآباد و شبانکاره این شهرستان بازدید کرد.
در ابتدای این سفر، بنیامین شکوه فر با همراهی مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی و فرماندار دشتستان پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهر آبپخش از سالن ورزشی و زمین چمن این شهر بازدید کرد و گزارشی روند تکمیل سایر پروژه ها و نیازمندیهای زیرساختی ورزش بخش آبپخش ارائه شد.
معاون وزیر در ادامه از سالن ورزشی شهر شبانکاره، سالن ورزشی و زمین چمن شهر سعدآباد، سالن ورزشی شهر وحدتیه، دو سالن ورزشی نیمه تمام و مجموعه ورزشی تختی شهر برازجان نیز بازدید و با مسئولان محلی این بخش ها و شهرها در خصوص مسائل مرتبط با حوزه ی ورزش و جوانان در این شهرستان گفتگو کرد.
در پایان نیز نشست صمیمانه معاون وزیر ورزش و جوانان با نمایندگان ورزشکاران و هیات‌های ورزشی شهرستان در برازجان برگزار شد.
شایان ذکر است دشتستان به عنوان وسیع ترین شهرستان استان بوشهر با جمعیتی بالغ بر ۲۵۲ هزار نفر دومین شهرستان پرجمعیت استان بوشهر می‌باشد‌ که پیشینه ای درخشان در رشته های مختلف ورزشی در ورزش استان و کشور دارد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=80281

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.