• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
1

باشگاه های کوهنوردی بیشتر می شوند

  • کد خبر : 79177
  • 25 مهر 1401 - 20:30
باشگاه های کوهنوردی بیشتر می شوند

به گزارش خبرنگار بام ،جلسه هم اندیشی و دیدار مسئولین هیئت های کوهنوردی و صعود های ورزشی استان تهران به میزبانی شهرستان ری ، یکشنبه شب در سالن آمفی تئاتر اداره ورزش و جوانان شهرستان ری با حضور کوهنوردان و حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری برگزار شد. در این‌نشست اسماعیل اسماعیل زاده ، رئیس […]

به گزارش خبرنگار بام ،جلسه هم اندیشی و دیدار مسئولین هیئت های کوهنوردی و صعود های ورزشی استان تهران به میزبانی شهرستان ری ، یکشنبه شب در سالن آمفی تئاتر اداره ورزش و جوانان شهرستان ری با حضور کوهنوردان و حمید زمانی فرماندار ویژه شهرستان ری برگزار شد.

در این‌نشست اسماعیل اسماعیل زاده ، رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان تهران گفت هیئت ها و باشگاه های کوهنوردی بازوهای اجرایی ما هستند و تمام تلاش ما این است که روز به روز پر رونق تر و شخصیت حقوقی مستقل تری داشته باشند .

وی خاطر نشان کرد انشالله با کمک هیئت های شهرستانی بتوانیم بر تعداد باشگاه های کوهنوردی بیافراییم .

طربی ، رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان ری نیز گفت : با توجه به گذشت ۱۰۰ روز از آغاز فعالیت اینجانب در هیئت کوهنوردی شهرستان ری اقدامات قابل توجهی در مورد شناساندن قله راگا به کوهنوردان تهران و شهرری انجام شده است .

وی خاطر نشان کرد همایش کوهنوردی در روز بیست و نهم مهرماه در قله راگا برگزار خواهد شد .
قله راگا به ارتفاع ۱۵۳۰ متر، بلندترین نقطه “راگا” نام دارد که از آنجا به علت ارتفاع این کوه می توان منطقه ای وسیع از تهران را به راحتی دید و قله راگا بعنوان یکی از منحصر بفرد ترین جاذبه های طبیعی جنوب تهران بشمار می رود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=79177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.