• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
1

بانوی دونده کم بینا به دنبال سهمیه پارالمپیک با هزینه شخصی

  • کد خبر : 27434
  • 01 اسفند 1399 - 10:23
بام نیوز: تنها بانوی دونده کم بینا در حالی خود را برای مسابقات کسب سهمیه ورودی بازیهای پارالمپیک توکیو در اسفند آماده می کند که با هزینه ی شخصی در مسابقات جهانی امارات شرکت کرد.

هاجر صفرزاده در گفت و گو با خبرنگار بام نیوز، پس از کسب مدال نقره مسابقات جهانی امارات در دوی ۴۰۰ متر، اظهار کرد: برای کسب سهمیه پارالمپیک توکیو و تایید کلاس بندی پزشکی با هزینه ی شخصی خود که چیزی حدود ۵۰ میلیون تومان بود در مسابقات جهانی امارات شرکت کردم که متاسفانه با ثبت رکورد ۶۰ ثانیه در دوی ۴۰۰ متر موفق به کسب سهمیه ورودی بازیهای پارالمپیک توکیو نشدم.

وی رکورد مدنظر کمیته ملی پارالمپیک برای کسب سهمیه ورودی بازیهای پارالمپیک توکیو را ۵۷ ثانیه عنوان کرد و افزود: برای دستیابی به این رکورد پیش از اعزام به مسابقات جهانی امارات، مدت ۱۰ روز با هزینه ی شخصی خود (که چیزی حدود ۱۵ میلیون تومان بود) در کیش اردو زدم. هر چند  در امارات سهمیه کسب نکردم، اما عملکردم راضی کننده بود و امیدوار به کسب سهمیه در رکوردگیری اسفندماه هستم.

تنها بانوی دونده کم بینا پیرامون این پرسش که آیا می توانید در رکوردگیری اسفند به رکورد مدنظر کمیته ملی پارالمپیک دست پیدا کنید، خاطرنشان کرد: طی یکسال گذشته حتی با وجود کرونا تمرینات منظم و فشرده ای داشتم تا بتوانم سهمیه پارالمپیک را کسب کنم،  از نظر آمادگی بدنی در شرایطی قرار دارم که چند ماه گذشته در رقابت های لیگ باشگاهی افراد غیرمعلول در دوی ۴۰۰ متر توانستم رکورد ۵۸ ثانیه را ثبت کنم، بنابراین یقین دارم که در رکوردگیری  که در ۲۱ اسفند برگزار می شود، سهمیه دوی ۴۰۰ متر زنان را به خود اختصاص خواهم داد.

صفرزاده در پایان گفت: برای حفظ آمادگی بدنی خود جهت شرکت در مسابقات رکوردگیری دوومیدانی تمرینات خود را در اصفهان زیر نظر مربی ام شروع کردم تا بهترین عملکرد را در مرحله پایانی مسابقات کسب سهمیه داشته باشم و برای اولین بار به عنوان تنها بانوی دونده کم بینا راهی توکیو شوم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=27434

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.