• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
2

برترین‌های مسابقات ورزشی شرکت ملی نفت ایران در بوشهر معرفی شدند

  • کد خبر : 90754
  • 01 بهمن 1402 - 23:30
برترین‌های مسابقات ورزشی شرکت ملی نفت ایران در بوشهر معرفی شدند
بام: برترین‌های مسابقات ورزشی کارکنان ۴۵تا ۶۰ سال در پنج رشته ورزشی شرکت ملی نفت ایران در بوشهر معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار بام، رییس ورزش پایانه‌های نفتی‌ ایران سه‌شنبه شب در آیین اختتامیه رقابت‌ها اظهار کرد: مرحله نخست مسابقات ورزشی شرکت ملی نفت ایران با مشارکت ۴۵۰ ورزشکار و عوامل اجرایی در پنج رشته ورزشی فوتسال، شنا، دو و میدانی، تیراندازی و تنیس خاکی برگزار شد.

” مراد مرادی ” افزود: در این رقابت‌ها که به میزبانی بندر بوشهر برگزار شد ورزشکاران به مدت یک هفته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: مسابقات دو و میدانی، تیراندازی و تنیس خاکی در استادیوم شهید بهشتی بوشهر، فوتسال در سالن ورزشی دانشگاه علوم پزشکی و شنا در استخر شنای شهر” اهرم ” برگزار شد.

مرادی اضافه کرد: در رشته شنا تیم‌های شرکت نفت فلات قاره، ستاد تهران و شرکت پایانه‌های نفتی ایران و رشته در دو و میدانی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، ستاد تهران و شرکت نفت فلات قاره به ترتیب حائز رتبه‌های برتر شدند.

وی ادامه داد: در رشته تنیس خاکی نیز شرکت نفت فلات قاره، ستاد تهران و نفت و گاز پارس و در تیرانداری نفت مرکزی ایران، بهداشت و درمان صنعت نفت و پایانه های نفتی ایران به ترتیب‌ رتبه‌های نخست تا سوم را کسب کردند.

رییس ورزش شرکت پایانه های نفتی ایران اضافه کرد: در رشته فوتسال نیز نفت مرکزی ایران، اکتشاف و بهداشت و درمان صنعت نفت به ترتیب حائز رتبه‌های برتر شدند.

مرادی یادآور شد: برای نخستین بار مسابقات به صورت مستقیم پخش شد آن هم در شهری که ملت ایران چشم انتظار ساق پای بازیکنی بوشهری است که در قلب اروپا درخشیده و امروز در قطر برای تیم ملی ایران و خوشحالی مردم با جان و دل تلاش می‌کند.

مدیرعامل شرکت‌ پایانه‌های نفتی ایران نیز گفت: یکی از مولفه‌های قدرت در نظام وجود منابع نفت و گاز و صنایع نفت، گاز و پتروشیمی در کشور است.

” عباس غریبی ” افزود: حضور خانواده‌های کارکنان در این جمع هدفمند بوده تا اثبات شود صیانت، راهبری و بهره بردادی از صنایع باید توسط افرادی صو ت گیرد که سلامت جسمی و روانی آنها بسیار مهم است.

وی ادامه داد: ورزشکاران این المپیاد به عنوان ارزشمندترین دارایی سازمان محسوب شده و موظف هستیم در رابطه با سلامت آنان نهایت تلاش و سرمایه‌گذاری را داشته باشیم.

غریبی عنوان کرد: کارکنان سرمایه اصلی شرکت ملی نفت ایران هستند و دغدغه مقام عالی وزارت نفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در رابطه با سلامت جسمی و روانی کارکنان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: برنامه‌های بسیار خوبی در این حوزه تدارک دیده شده تا شور، نشاط و شادابی در خانواده ها برقرار باشد.

غریبی تصریح کرد: تلاش می‌شود تا با هدف تحقق مسئولیت‌های اجتماعی بوشهر به عنوان قطب انرژی سال آینده نیز سایر رویدادهای ملی نفت را میزبانی کند.

وی گفت: برگزاری رویدادهای ملی در بوشهر باعث شناخت نقاط ضعف و قوت در حوزه‌های ورزشی، آموزشی و درمانی می شود تا در بحث مسئولیت اجتماعی برای توسعه زیرساختی بودجه و اعتبارات مناسبی جذب و به صورت هدفنمد هزینه شود.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=90754

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.