• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
1

بلاتکلیفی تیم ماهشهر برای چگونگی حضور در فصل جدید لیگ برتر ووشو

  • کد خبر : 71711
  • 15 اسفند 1400 - 8:56
بلاتکلیفی تیم ماهشهر برای چگونگی حضور در فصل جدید لیگ برتر ووشو
بام نیوز :سرمربی تیم ووشو بندر ماهشهر علی رغم کسب عنوان سومی تیمش در رقابت های لیگ برتر می گوید، در حالی که سایر تیم‌های لیگ برتری از یکی، دو ماه پیش اردوهای خود را برای فصل جدید لیگ برتر شروع کرده اند، این تیم هنوز در این زمینه اقدامی نداشته‌ است.

به گزارش بام نیوز، احمد عسکری‌مهر در گفت‌وگو با بام نیوز، اظهارکرد: پس از سه سال حضور در لیگ یک ووشو با زحمات بازیکنان‌مان موفق شدیم، بدون هیچ گونه اسپانسر و با حمایت بسیار کم فرمانداری و اداره ورزش و جوانان شهرستان به لیگ برتر صعود کنیم و اکنون سه سال از حضور ما در این سطح از رقابت‌ها می‌گذرد.

وی ادامه داد: در دو سال ابتدایی حضورمان در لیگ برتر برای بقا تلاش می‌کردیم تا این‌که در سال ۱۴۰۰ یعنی سومین فصل حضورمان در لیگ برتر با تقویت تیم و کادر فنی توانستیم برای اولین بار در تاریخ ووشو آقایان استان خوزستان، سکوی سوم لیگ برتر را  به خود اختصاص دهیم. ما در این مسابقات پارس جنوبی که شش، هفت سال قهرمان لیگ برتر ایران بود و با اسپانسر بسیار بزرگ در مسابقات حضور داشت را در دیدار رده‌بندی شکست دادیم و مانع از روی سکو رفتن این تیم شدیم.

سرمربی تیم ووشو بندرماهشهر خاطرنشان کرد: در همین رقابت‌ها چهار ساعت و نیم، از مسابقات تیم ماهشهر در تلویزیون پخش شد و از آن‌جا که ما باعث بیشتر مطرح شدن ورزش استان خوزستان شدیم، انتظار داشتیم از اسپانسر و حمایت مالی برای حضور در فصل جدید لیگ برتر برخوردار باشیم اما متاسفانه تاکنون اسپانسر نداشته‌ایم. امیدوارم مسئولان شهری و استانی از ما حمایت مالی داشته باشند و فصل آینده هم از جایگاه سومی‌مان دفاع کنیم و هم نگاهی به سکوهای اول و دوم داشته باشیم.

وی بیان کرد: سایر تیم‌های لیگ برتری از یکی، دو ماه پیش اردوهای خود را برای فصل جدید لیگ برتر شروع کردند ولی ما هنوز در این زمینه اقدامی نداشته‌ایم. امیدوارم اسپانسری از تیم مردمی بندرماهشهر حمایت کند. البته حتی به ما قول داده شد که جشن روی سکو رفتن مان را برپا کنیم تا از خجالت بازیکنان در بیاییم اما در حالی که بازیکنان ما هنوز منتظر برپایی این جشن هستند، این مهم انجام نشده است. ما یک تیم مردمی هستیم و متاسفانه حمایت مسئولان شهری و استانی را آن‌طور که باید باشد نداریم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=71711

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.