• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
1

تساوی بدون گل فولاد و النصر عربستان در نیمه اول

  • کد خبر : 210
  • 04 اردیبهشت 1400 - 10:27

در جریان هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه D، دو تیم فولاد ایران و النصر عربستان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت. بازی در ابتدای کار در میانه میدان در جریان بود و دو تیم سعی داشتند که روی دروازه‌های یکدیگر […]

در جریان هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا و در گروه D، دو تیم فولاد ایران و النصر عربستان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

بازی در ابتدای کار در میانه میدان در جریان بود و دو تیم سعی داشتند که روی دروازه‌های یکدیگر فرصت گلزنی ایجاد کنند اما تلاش شاگردان جواد نکونام در دقایق اولیه بازی راه به جایی نبرد.

مصاف فولاد ایران و النصر عربستان هر چقدر که اواسط نیمه رسید، شکل درگیرانه‌تری به خود گرفت و دو تیم به دور از ایجاد فرصت، در میانه میدان بازی درگیرانه‌ای در پیش گرفتند.

در دقیقه ۲۷ بازی، مهران درخشان مهر فرصت خوبی برای گلزنی در محوطه جریمه قرار داشت اما این بازیکن در تله آفساید قرار گرفت و موقعیت این بازیکن به ثمر نرسید.

محمد میری در دقیقه ۳۰ این دیدار روی ارسال بازیکن فولاد، فرصت بسیار خوبی در محوطه جریمه حریف برای گلزنی داشت اما توپ رو پای میری جفت و جور نشد و در نهایت دروازه‌بان النصر توپ را مهار کرد.

در پایان تلاش دو تیم برای تغییر نتیجه در نیمه اول ثمری نداشت تا این بازی در پایان نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

ترکیب فولاد ایران: محسن فروزان، مجتبی نجاریان، مهران موسوی، عارف آقاسی، مهران درخشان مهر، محمد آبشک، محمد میری، حسین ابراهیمی، ساسان انصاری، پاتوسی و لوسیانو پریرا.

ترکیب النصر عربستان:‌ ولید عبدالله، سلطان الغنام، عبدالله مادو، عبدالله الامری، پتروس آروخو، عبدالرزاق حمدالله، نورالدین آمرابات، سامی الناجی، علی الحسن، عبدالفتاح اسیری و علی لجامی.

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=210

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.