• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
1

تفکرات مسعود شجاعی به هوادار کمک کرده است/ به تیم ملی فکر می‌کنم

  • کد خبر : 90985
  • 06 اسفند 1402 - 14:59
تفکرات مسعود شجاعی به هوادار کمک کرده است/ به تیم ملی فکر می‌کنم
بام: هافبک تیم فوتبال هوادار گفت: تفکر آقا مسعود خیلی به تیم کمک کرده است. بازیکن خلاق ترسی از شیوه بازی خودش ندارد و خیلی راحت در جریان مسابقه بازی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار بام، هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با پیروزی تیم‌هایی همراه بود که انتظار برد از آنها نمی‌رفت. تیم فوتبال هوادار با کسب پیروزی دو بر یک مقابل شمس آذر قزوین بار دیگر در جدول صعود کرد تا تأثیر حضور مسعود شجاعی روی نیمکت این تیم بیش از پیش نمایان شود.

هوادار که از زمان روی کار آمدن شجاعی تجربه شکست را نچشیده است در حالی شمس آذر را شکست داد که امین قاسمی نژاد مهاجم این تیم نتوانست پنالتی‌اش را گل کند اما عملکرد بازیکنان جوان این تیم نظیر فرهاد زاوشی و محمد عباسی و… مطلوب بود تا سه امتیاز مهم مقابل تیمی که در نیم فصل اول شگفتی ساز بود را رقم بزنند.

زاوشی در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره بازگشت به ترکیب اصلی هوادار از زمان روی کار آمدن مسعود شجاعی و همچنین تأثیر مثبت تغییر کادر فنی این تیم صحبت کرد که در پی می‌خوانید:

خوشحالم آزادانه بازی می‌کنم

هافبک جوان هوادار با اشاره به تاکتیک‌های تهاجمی هوادار در چند دیدار اخیر گفت: ابتدا جا دارد از زحمات مربیان قبلی هوادار تشکر کنم. به هر حال مجموعه مدیریتی به این نتیجه رسید که تغییر داشته باشیم و حالا خوشحالم شخصیتی همچون مسعود شجاعی آمده است.

زاوشی ادامه داد: تفکر آقا مسعود خیلی به تیم کمک کرده است. بازیکن خلاق ترسی از شیوه بازی خودش ندارد و خیلی راحت در جریان مسابقه بازی می‌کنیم. البته محدودیت‌هایی هم بابت تاکتیک‌های تیمی داریم اما این موضوع مشکلی در عملکرد تکنیکی ایجاد نمی‌کند. من خودم خوشحالم این شکل از استراتژی را برای بازی‌هایمان پیدا کردیم و خودم هم می‌توانم آزادانه بازی کنم.

مسعود شجاعی جنتلمن رختکن است

او درباره تأثیر مثبت حضور مسعود شجاعی در جایگاه سرمربی هوادار تصریح کرد: او یک جنتلمن دوست داشتنی است. تمام فضای رختکن را به خوبی می‌شناسد و ذهن بازیکن‌ها را با صحبت‌های خود معطوف به بازی می‌کند. رابطه نزدیکی بین بازیکنان با کادر فنی وجود دارد و من به عنوان یک بازیکن جوان خوشحالم زیر نظر او در حال رشد هستم.

زاوشی درباره شیوه بازی فردی او شبیه به دوران حضور شجاعی در مستطیل سبز تصریح کرد: همین مقایسه هم برای من افتخار است اما فکر می‌کنم خیلی فاصله بین ما وجود دارد. من تلاش می‌کنم هر روز بهترین خودم باشم.

پیراهن تیم ملی را می‌خواهم

او درباره احتمال جوانگرایی در تیم ملی ایران و شانس حضور در اردوهای این تیم گفت: تمام فکر و ذکرم روی موفقیت در تیم باشگاهی ام است تا به هدف اصلی ام که پوشیدن پیراهن تیم ملی است برسم. احساس می‌کنم حالا چشم‌های بیشتری ما را نگاه می‌کند تا بتوانیم توان و انرژی خودمان را پس از حضور در تیم‌های پایه ملی حالا در بزرگسالان صرف کنیم. قطعا پیراهن تیم ملی یکی از مهم‌ترین خواسته‌های من است تا بتوانم بازی کنم.

فعلا فقط هوادار

هافبک تیم فوتبال هوادار درباره بازی در تیمی که کمترین تعداد هوادار را در بین تیم‌های پایتخت دارد، خاطرنشان کرد: قطعا بازی در تیم‌های پرطرفدار جذاب است اما من با باشگاه قرارداد دارم و امسال هم فقط به تیمم فکر می‌کنم. شاید اتفاقات خیلی زیادی در پایان فصل رقم بخورد اما من به قراردادم پایبند هستم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=90985

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.