• امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 24664
0

تیم بانوان مقام آور کشوری پنچاک سیلات در گناوه تجلیل شدند

  • کد خبر : 76666
  • 18 تیر 1401 - 18:31
تیم بانوان مقام آور کشوری پنچاک سیلات در گناوه تجلیل شدند
بام: تیم پنچاک سیلات بانوان گناوه که به نمایندگی از استان بوشهر در مسابقات کشوری موفق به کسب مقام قهرمانی شده بودند، در آیینی باحضور نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی در فرمانداری این شهرستان روز شنبه تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری بام، نماینده مردم بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی در این آیین با تقدیر از موفقیت به دست آمده بانوان رزمی کار شهرستان گناوه در کشور گفت: از اینکه با تحمل سختی‌ها و کمبودهای فراوان توانستید در کشور در مقابل تیم هایی که با بهترین امکانات زیرساختی مقام اول دست یابید، افتخاری برای استان و شهرستان کسب کردید و بسیار خرسندیم.

عبدالکریم جمیری افزود: نقش عمده ای از موفقیت شما ورزشکاران در گرو تلاش و زحمات مربیان است که توانسته‌اند تیم خود را به درجه‌ای برسانند تا با شکوفایی استعدادهای بالقوه، مقام کشوری کسب کنید.

وی بیان کرد: خیلی ها فکر می کنند که بانوان نمی توانند در میادین ورزشی حضور پیدا کنند یا اخلاق را مراعات کنند بلکه از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی است که شرکت می کنند و با اخلاق حضور و حدود را رعایت می کنند و این مهم از شاخصه‌های مردم فهیم و فرهنگ دوست بویژه در استان بوشهر است که در این زمینه کارنامه بسیار خوبی در میادین مختلف دارند.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: زحمات و موفقیت، اخلاق و روش و منشا ورزشکاران مقام آور، مسئولیت مسئولان را نسبت به ادای دین شما دوچندان می‌کند و باید وظیفه مندتر و تلاش بیشتر برای رفع کاستی و کمبودهای ورزشکاران در رشته های مختلف به تناسب نیازمندی های موجود قدم برداریم.

فرماندار گناوه گفت: بسیار خرسندیم که بانوان ورزشکار شهرستان گناوه به نمایندگی از استان بوشهر عنوان قهرمانی را در سطح کشور کسب کردند و امیدواریم چنین موفقیتی، زمینه مناسبی برای تشویق سایر جوانان به سمت فعالیت‌های ورزشی باشد.

محمدتقی صفری افزود: حمایت مادی و معنوی از ورزشکاران را در دستور کار قرار خواهیم داد و امید داریم در آینده شاهد موفقیت های دیگری توسط تیم های ورزشی این شهرستان در سطوح بین المللی و کشور باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از نگاه و توجه ویژه نماینده مجلس ، استاندار بوشهر و فرماندار شهرستان گناوه به امر ورزش تقدیر کرد و گفت: در صددیم یک تحول اساسی در حوزه ورزش شهرستان گناوه که به دلایلی عقب افتاده است، انجام دهیم.

کمال صالح احمدی افزود: فرماندار شهرستان در توزیع اعتبارات تملک دارایی ها نگاه ویژه ای به ورزش داشتند و بودجه مناسبی اختصاص دادند.

وی اظهارداشت: مدیرکل نوسازی، توسعه، و تجهیز مدارس استان بوشهر که در این جلسه حضور دارد و قدردانی می شود، به تیم پنچاک سیلات گناوه از محل یک درصد اعتبارات ورزشی این سازمان، مساعدت مالی خواهد کرد.

مسئول هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی گناوه گفت: تیم پنجاک سیلات بانوان گناوه به نمایندگی از استان بوشهر موفق شد در مسابقات کشوری در مشهد مقدس، پنج مدال طلا، دو نقره و دو برنز کسب کند و قهرمانان این تیم در رده بزرگسالان نیز به به اردوی تیم ملی دعوت خواهند یافت.

خالد خلیلی با تقدیر از برپایی آیین تجلیل بانوان رزمی کار، افزود: از همه متولیان و مسئولان درخواست داریم برای اعزام ورزشکاران منتخب به مسابقات انتخابی تیم ملی همکاری و حمایت کنند.

در پایان این آیین لوح سپاس تهیه شده نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به بانوان رزمی کار اهدا شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=76666

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.