• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2

حادثه کوهستان درروز طبیعت در شهرستان طالقان

  • کد خبر : 34179
  • 15 فروردین 1400 - 18:41
حادثه کوهستان درروز طبیعت در شهرستان طالقان
انجمن پزشکی کوهستان: دیروز مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۳ مصادف باروز طبیعت و روز پایانی تعطیلات نوروزی شاهد ۲ حادثه کوهستان در سطح شهرستان در منطقه آبشار روستای خسبان و ارتفاعات روستای زرعکان بودیم.

‍ به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمراستان البرز روز طبیعت با ۲ ماموریت کوهستان روز سختی را برای نجاتگران هلال احمر شهرستان طالقان رقم زد.

علیرضا کلاته مسئول جمعیت هلال احمر شهرستان طالقان در این خصوص اظهار داشت: دیروز مورخ ۱۴۰۰/۰۱/۱۳ مصادف باروز طبیعت و روز پایانی تعطیلات نوروزی شاهد ۲ حادثه کوهستان در سطح شهرستان در منطقه آبشار روستای خسبان و ارتفاعات روستای زرعکان بودیم.

راس ساعت ۱۳:۲۵ دقیقه گزارش حادثه ای مبنی برسقوط مردی ۴۵ ساله از آبشارشله بن روستای خسبان به پایگاه امداد و نجات بین شهری طالقان اعلام گردید که سریعا یک دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و پس ازرسیدن به محل با همکاری عوامل اورژانس ۱۱۵، متاسفانه علی رغم تلاش نیروهای امدادی و اورژانس ۱۱۵ علائم حیاتی شخص بازنگشت و متوفی به درمانگاه شهرستان طالقان منتقل و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شهرستان گردید.

حادثه ای دیگر راس ساعت ۱۶:۵۰ دقیقه مبنی بر گیر افتادن مردی ۳۶ ساله در شیب دره و منطقه ای صعب العبور در ارتفاعات روستای فشندک مزرعه زرعکان اعلام گردید که سریعا تیم بایک دستگاه خودروی عملیاتی به محل حادثه اعزام که با ایجاد کارگاه نجات و تلاش نجاتگران شخص به سلامت نجات یافته و به محل امن منتقل گردید.

کلاته در پایان: ضمن عرض خداقوت و خسته نباشید خدمت کلیه عوامل امدادی و خدمات رسان و از خداوند متعال خواستار توفیق روز افزون توام با سلامتی را برای تمامی این عزیزان شد.

از تمامی مسافران و گردشگران خواستار گردید از رفتن به مناطقی که صعب العبور بوده و آشنایی کامل را نداشته و هر گونه اقدام مخاطره آمیز خودداری نموده تا به لطف خداوند متعال دیگر شاهد چنین حوادث تلخی در هیچ نقطه از کشورمان نباشیم.
ندای امداد و نجات باشماره تماس ۱۱۲ در هر ساعت از شبانه روز آماده هرگونه امداد رسانی به هموطنان عزیزمیباشد.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=34179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.