• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
2

خطیبی: ۷۰ درصد بازیکنانی که می‌خواستیم جذب کردیم/آلومینیوم به دنبال رتبه تک رقمی است

  • کد خبر : 59001
  • 27 مهر 1400 - 3:24
خطیبی: ۷۰ درصد بازیکنانی که می‌خواستیم جذب کردیم/آلومینیوم به دنبال رتبه تک رقمی است
بام نیوز: سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: ۷۰ درصد بازیکنانی که می‌خواستیم جذب کردیم اما اگر زودتر شروع می‌کردیم بهتر بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بام نیوز از مشهد، رسول خطیبی در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های پدیده و آلومینیوم اراک اظهار کرد: باعث افتخار من است که اولین کنفرانس خبری را در مشهد و در کنار مضجع شریف امام رضا(ع) برگزار می‌کنیم و امیدوارم این مسئله باعث موفقیت تیم در کل لیگ شود.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک ادامه داد: ما جز چهار پنج تیمی بودیم که یک مقدار تمرینات خود را دیر شروع کردیم و سه چهار بازیکن تیم هم جدا شدند. با آمدن من و مدیریت و هیئت‌مدیره جدید سعی کردیم نفرات خود را حفظ کنیم و لیست نفرات موردنظر را جذب کردیم ولی باز اعتقاد دارم اگر زودتر شروع می‌کردیم نتیجه بهتری در پی داشت.

وی گفت: توانستیم با مدیریت جدید و بازیکنانی که در اختیار داشتیم تمرینات خوبی داشته باشیم.

خطیبی همچنین تصریح کرد:همیشه بازی اول سخت است چون مربیان و کادر فنی تیم‌ها از شیوه بازی حریف خبر ندارند ولی ما آماده بازی فردا هستیم و امیدواریم بازی خیلی زیبایی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه پدیده تیم خوبی است و همیشه جز هفت هشت تیم برتر ایران بوده گاهی نوسان داشته ولی هیچ‌کدام از دو تیم از شیوه بازی دو طرف خبر ندارند، ادامه داد:امیدوارم هرکس از موقعیت‌های خود استفاده کند بتواند فردا موفق باشد.

وی با اشاره به اینکه ما برای این تیم یک برنامه دوساله و بعد سه‌ساله داریم و یک ماه و نیم هست که این برنامه دوساله را شروع کرده‌ایم، افزود: سعی می‌کنیم بر اساس طرحی که باشگاه ریخته جلو برویم. امید کادر فنی و مجموعه مدیریتی این است امسال بهتر از فصل قبل نتیجه بگیریم و در نیمه بالای جدول باشیم و رتبه تک‌رقمی کسب کنیم.

سرمربی آلومینیوم اراک یادآور شد: من همیشه دوست داشتم به اراک برگردم چون خاطرات خوبی در این شهر داشتم. مردم اراک همیشه به من لطف داشتند و امیدوارم بتوانم خاطراتی که داشته‌ام را به همراه مردم مجدد زنده کنیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=59001

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.