• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 24677
0

درخواست کمالوند از رییس جمهور/ سرمربی نفت مسجدسلیمان: با این وضع، می‌پرسند چرا استعفا می‌دهی!

  • کد خبر : 60761
  • 08 آبان 1400 - 22:26
درخواست کمالوند از رییس جمهور/ سرمربی نفت مسجدسلیمان: با این وضع، می‌پرسند چرا استعفا می‌دهی!
بام نیوز:سرمربی نفت مسجدسلیمان انتقادات شدیدی از وضعیت فعلی این باشگاه کرد.

به گزارش بام نیوز، فراز کمالوند پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر شهرخودرو در هفته سوم لیگ برتر در نشست خبری این دیدار اظهار کرد: بچه‌های ما خوب بازی کردند و اگر موقعیت‌های ما گل می‌شد، با اختلاف بیشتری بازی را می‌بردیم. فشار حریف از دقیقه ۷۰ بیشتر شد اما موقعیت‌های بیشتری داشتیم و یک توپ هم به تیر زدیم.

وی ادامه داد: ما مظلوم‌ترین تیم‌فوتبال کشور هستیم. همین شهرخودرو ۱۰ درصد از قراردادش را گرفته اما ما ریالی نگرفتیم. شهر ما روی گنج خوابیده و مشکلات کشور از سرمایه‌های این شهر حل می‌شود اما خود شهر فقیر است. من از آقای رئیسی درخواست دارم به استان خوزستان توجه ویژه داشته باشد. این همه بحث نفت و گاز کشور را حل می‌کند، خیلی بد است که مردم این شکلی زندگی کنند. یکی باید به فریاد این مردم برسد. همه شهرهای خوزستان همین شکل است.

کمالوند افزود: انتظار دارم به نفت مسجدسلیمان رسیدگی کنند. وزیر قبلی یعنی زنگنه از فوتبال متنفر بود و این تیم را به نابودی کشید. شور و هیجان مردم را ببینند. فوتبال تنها تفریح مردم است. اگر وضع همین باشد، دیگر نه نفت آبادانی هست و نه مسجدسلیمانی. باید تکلیف مالک تیم مشخص شود. آخرین تیمی بودیم که شروع کردیم و فرصت نه بازی دوستانه داشتیم و نه بدنسازی. معلوم نیست باشگاه‌های ما چگونه آماده می‌شود. امروز هم ۴ کارت بازیکنان ما صادر نشد. نمی‌شود تیمی ۱۵ میلیارد بدهی داشته باشد و کارت بازی‌اش صادر شود، آن وقت تیم ما با یک و نیم میلیارد بدهی، نتواند کارت بازی بازیکنانش را بگیرد. ما ۷۰ میلیارد بدهی دادیم. اگر تا چهارشنبه تکلیف قراردادها مشخص نشود، من دیگر مربی نخواهم بود. نه پزشک داریم و نه فیزیوتراپ. با این وضع استعفا ندهم، چه کار کنم؟ بعد از ۳ بازی یک نفر کنار تیم ما نیست. اگر عزمی وجود دارد که تیم در لیگ برتر بماند، این راهش نیست. مگر می‌شود پزشک یا فیزیوتراپ نداشته باشی. ۳ بازی کردیم و هر ۳ مهمان بودیم. بودجه تیم ما یک دوازدهم تیم‌های دیگر است. تیم ما با ۲۰ میلیارد تومان جمع می‌شود. ۵ متر بکنیم، به نفت می‌رسیم و به پول می‌رسیم. یکی به داد ما برسد. تنها امیدواری من این است که رئیسی بار را از روی دوش ما و مردم بردارد. در حق این مردم جفا می‌شود. در ۱۵ روز اول یک دست پیراهن نداشته باشیم و مثلا در لیگ برتر هم توپ می‌زنیم.

وی ادامه داد: در دو بازی اول، نه پزشک، نه فیزیوتراپ و نه سرپرست داشتیم. گیر مشکلات اولیه هستیم و به مشکلات مالی نمی‌رسیم. یکی به داد ما برسد. نمی‌شود که تیمی صنعتی ۳۰۰ میلیارد هزینه کند و ما سر ۲۰ میلیارد آواره باشیم‌. ۲۵ روز بود این درد دل‌ها درونم مانده بود و این‌ها باعث شده بود که در این نشست چنین حرف‌هایی بزنم. اگر تیم را نمی‌خواهید، بگویید آن‌ را منحل کنیم‌. اگر توانستیم پول بگیرم که هیچ، اگر نتوانستم کناره‌گیری می‌کنم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=60761

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.