• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
1

در ۶۱ کیلوگرم موفق‌ترم

  • کد خبر : 25471
  • 23 بهمن 1399 - 23:07
در ۶۱ کیلوگرم موفق‌ترم
بام نیوز:ملی پوش کرمانشاهی وزنه برداری کشورمان که در رقابت های قهرمانی جهان سال 2019 در دسته 55 کیلوگرم پس از 43 سال ایران را در سبک وزن صاحب مدال کرد، مدتی است با تغییر وزن به دسته 61 کیلوگرم رفته تا از هم اکنون برای المپیک 2024 دورخیز کند.

حافظ قشقایی در گفت و گو با بام نیوز، با اشاره به المپیکی نبودن دسته ۵۵ کیلوگرم رشته وزنه برداری، اظهارکرد: هرچند در این وزن توانستم مدال نقره رقابت های جهانی ۲۰۱۹ را کسب کنم که مدالی ارزشمند برای کشورم بود، اما این وزن المپیکی نبود، درحالی که من هم به مانند بسیاری دیگر از ورزشکاران از همان ابتدای ورودم به این رشته رویای حضور در المپیک را داشتم.

وی افزود: باتوجه به اینکه این وزن چندان هم برایم مناسبت نبود، به یک دسته بالاتر یعنی ۶۱ کیلوگرم رفتم و در این وزن تمریناتم را شروع کردم.

ملی پوش وزنه برداری ایران تاکید کرد: از زمانی که به این وزن آمده ام رکوردهای خوبی زده ام و فکر می کنم در این وزن موفق تر باشم و می توانم خودم را برای المپیک ۲۰۲۴ آماده کنم، هرچند که این را هم می دانم که دراین وزن حریفان سرسختی در دنیا خواهم داشت که اکثر آنها از کشورهای شرق آسیا هستند.

وی افزود: درحال حاضر رکورد وزن ۶۱ کیلوگرم دنیا در یک ضرب ۱۳۵ و در دوضرب ۱۷۵ کیلوگرم است که با هدف رسیدن به این رکوردها و عبور از آنها تمریناتم را ادامه می‌دهم.

قشقایی در ادامه بااشاره به از سرگیری اردوهای تیم ملی از حدود یک ماه پیش، اظهارکرد: شرایط خوبی را  در اردوها داشتیم و بعد از برگزاری دور رفت رقابت های لیگ برتر وزنه برداری، بزودی دور برگشت این رقابت ها نیز برگزار خواهد شد که پس از اتمام این رقابت ها ترکیب ۱۰ نفره تیم ملی برای مسابقات آسیایی که فروردین ماه است، مشخص می‌شود.

وی یادآورشد: عمده تمرکزم را در تمرینات برای رقابت های جهانی ۲۰۲۱ که احتمالا آبان ماه و پس از برگزاری رقابت های المپیک خواهد بود گذاشته ام و پس از  آن نیز در سال ۲۰۲۲ رقابت های المپیک آسیایی هانگژو چین را در پیش داریم که با حضور دراین رقابت ها برای المپیک ۲۰۲۴ آماده می شوم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=25471

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.