• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
1

دیدار سرپرست و مسئولین کارگروه‌های هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی تربت‌حیدریه با رئیس هیئت خراسان رضوی

  • کد خبر : 68275
  • 22 دی 1400 - 20:55
دیدار سرپرست و مسئولین کارگروه‌های هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی تربت‌حیدریه با رئیس هیئت خراسان رضوی
بام نیوز: سرپرست و مسئولین کارگروه‌های هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی تربت‌حیدریه با رئیس هیئت استان خراسان رضوی دیدار کردند.

به گزارش بام نیوز، آقای هاشمی‌زاده سرپرست و مسئولین کارگروه‌های هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی تربت‌حیدریه با حضور در محل هیئت استان با آقایان زحمتکش و مذهبی رئیس و بازرس این هیئت دیدار و گفتگو کردند.

آقایان هاشمی زاده سرپرست هیئت کوه‌نوردی و صعودهای ورزشی تربت حیدریه، توکلیان دبیرهیئت، فقفوریان، حاجی‌زاده، فیروز مقدم، ذاکری، افشاریان، و علیزاده مسئولین کارگروه‌های ایمنی، جستجو و نجات، صعودهای ورزشی، امور پناهگاه‌ها، هیمالیانوردی، حفظ محیط کوهستان و آموزش هیئت این شهرستان حضور داشتند.

در این نشست آقای هاشمی زاده پس از بیان سخنانی کوتاه در باب استعدادهای شهرستان تربت حیدریه، کادر و مسئولیت‌های جدید این هیئت را معرفی نمودند. سپس هر یک از مسولین کارگروه‌های مختلف علاوه بر بیان نظرات خود به شرح برنامه‌های آینده کارگروه مربوطه پرداختند.

در این دیدار، موضوعات زیست‌محیطی و اقدامات انجام شده، عقد تفاهم‌نامه و تحویل زمین برای احداث سالن اختصاصی، تلاش برای جذب منابع لازم و همیاری خیرین و کوه‌نوردان، و همچنین آمادگی شهرستان برای میزبانی دوره‌های آموزشی کشوری از سوی مسئولین هیئت تربت‌حیدریه مطرح و مورد گفتگو قرار گرفت.

در پایان رئیس هیئت استان ضمن تشکر از آقای هاشمی زاده و هیئت همراه، با تأکید بر بعضی موضوعات، از جمله تلاش برای احداث و تکمیل سالن سنگ‌نوردی، اقدامات پیشگیرانه حوادث، تربیت مربی به ویژه در حیطه بانوان، نظرات خود را پیرامون مسائل مطرح شده بیان نمودند. ۴۰۰/۵۰۲

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=68275

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.