• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
1

رئیس فدراسیون کوهنوردی: ارتقای کیفیت آموزش‌ها را دنبال می‌کنیم

  • کد خبر : 56927
  • 12 مهر 1400 - 20:37
رئیس فدراسیون کوهنوردی: ارتقای کیفیت آموزش‌ها را دنبال می‌کنیم
بام نیوز: رئیس فدراسیون کوهنوردی جمهوری اسلامی با تاکید بر اینکه از کیفیت آموزش به‌هیچ‌عنوان نمی‌گذریم، گفت: تلاش داریم کیفیت آموزش را به همراه ایمنی ارتقاء دهیم.

رضا زارعی در گفتگو با خبرنگار بام نیوز اظهار کرد: بیمار کرونا به رغم تمامی تهدیداتی که در جامعه ایجاد کرد، برای هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی یک فرصت بود و جمعیت زیادی وارد طبیعت و کوهستان شدند و به مرور با این رشته آشنا شدند و به سیستم‌های آموزشی آن روی آوردند.

وی با اشاره به اینکه باید از این فرصت ایجاد شده نهایت استفاده را کرد، افزود: در حال حاضر کوهنوردی و صعودهای ورزشی ۳۵ رشته ورزشی در ۷ سطح باشگاهی را تحت آموزش دارد. سال گذشته ۵۰ هزار نفر آموزش دیده در سطح کشور داشتیم.

رئیس فدراسیون کوهنوردی با اشاره به گلایه‌های مطرح شده در خصوص هزینه‌های بالای مربیان برای حضور در دوره‌ها، گفت: تلاش داریم از سال آینده مربیانی که در بازآموزی شرکت می‌کنند را ملزم به حضور در ۳ دوره با اِشل فدراسیون برای هیات‌های استانی کنیم، در غیر این صورت اِشل آنها بسته می‌شود.

زارعی با اشاره به اینکه به دنبال کاهش هزینه‌های آموزش در استان‌های کم برخوردار هستیم، بیان کرد: تمام تلاشمان را به کار گرفتیم تا هم قانون‌مدار کار کنیم و هم پاسخگوی نیازها باشیم.

وی گفت: کوهنوردی به‌واسطه حضور در طبیعت، با حوادث مختلفی روبه‌رو است لذا همواره تلاش داریم که دوره‌های آموزشی را با بالاترین کیفیت برگزار کنیم. اگر محیط مناسبی برای برگزاری دوره در یک استان وجود ندارد، باید آن دوره را در استانی دیگر برگزار کنیم.

 

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=56927

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.