• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 24677
0

رضازاده: امیدوارم ۲ سهمیه المپیک را بگیریم/ فکر نکنم کرسی مهم جهانی به دست آوریم

  • کد خبر : 26767
  • 28 بهمن 1399 - 20:40
رضازاده: امیدوارم ۲ سهمیه المپیک را بگیریم/ فکر نکنم کرسی مهم جهانی به دست آوریم
بام نیوز: قهرمان سابق وزنه برداری جهان و المپیک گفت: امیدوارم وزنه برداری ۲ سهمیه المپیک را بگیرد و در المپیک توکیو مدال آور باشد.

به گزارش خبرنگار بام نیوز، حسین رضازاده در حاشیه مراسم رونمایی از تندیس قهرمانان المپیک و پارالمپیک درباره وضعیت وزنه برداری بیان کرد: ما باید در وزنه برداری دو سهمیه بگیریم که هنوز نگرفته ایم. آنطور که شنیدم مسابقات کلمبیای گزینشی المپیک هم حذف شده است و تنها مسابقات ازبکستان پیش روی وزنه برداران است.

امیدوارم بتوانیم دو سهمیه را بگیریم و دو وزنه بردار ایران بتوانند در المپیک توکیو مدال کسب کنند. چون وزنه برداری همیشه در المپیک های مختلف مدال کسب کرده بود. و بهترین نتیجه ما در المپیک ۲۰۱۲ بوده است.

رضازاده در مورد وضعیت وزنه برداری جهان و تهدید IOC به حذف این رشته از المپیک تصریح کرد: فدراسیون جهانی دوبار رییس عوض کرد و هنوز خطر حذف از المپیک را دارد. امیدوارم با انتخابات که در  فروردین برگزار می شود، هیات اجرایی قوی بر سر کار بیاید و بتواند خوب مدیریت کند.

رییس سابق فدراسیون وزنه برداری در پاسخ به این پرسش که ایران شانسی برای گرفتن کرسی مهم دارد، تاکید کرد: فکر نکنم. نفراتی که کاندیدا شده اند دوستان ما هستند و خودشان هم می دانند کسب کرسی مهم نیازمند رایزنی است. از خود فدراسیون جهانی هم افراد برای رقابت و گرفتن کرسی مهم آمده‌اند.

رضازاده در مورد اینکه تمایل دارد خودش در انتخابات کنفدراسیون آسیا دوباره کاندیدا شود، گفت: بعد از انتخابات جهانی فکر می کنم انتخابات کنفدراسیون آسیا برگزار شود و من هم عضو هیات اجرایی هستم. برای حضور دوباره در انتخابات باید فدراسیون ایران معرفی کند و من هم دوست دارم کمک کنم چون از جنس وزنه برداری هستم.

رضا زاده در مورد جانشین سیامند رحمان و وضعیت تیم پاراوزنه‌برداری نیز بیان کرد: سه هفته اردو را در تهران برگزار کردیم. اردوی بعدی در کیش در حال برگزاری است. کادرفنی هم از امکانات راضی هستند. امیدوارم در پارالمپیک مدال های خوبی بگیریم و پیش بینی من  سه، چهار مدال است چون رکوردهای ورزشکاران خوب است. رنگ مدال ها را نمی توانم پیش بینی کنم چون در پارالمپیک رقابت سختی وجود دارد. رحمان هم رکورد های خوبی ثبت کرد. میرزایی جایگزین او شده است و کادرفنی از او راضی است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=26767

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.