• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
1

رونالد کومان و تحقیر گریزمان در بازی مقابل اوئسکا

  • کد خبر : 16644
  • 15 دی 1399 - 19:26
رونالد کومان و تحقیر گریزمان در بازی مقابل اوئسکا
بام نیوز: سرمربی هلندی بارسا شب گذشته آنتوان گریزمان را تا دقیقه 81 به میدان نفرستاد.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز: به نقل از اسپورت، بارسا شب گذشته بدون حضور آنتوان گریزمان در ترکیب ثابت برابر اوئسکا قرار گرفت و با تک گل فرانکی دی یونگ به برتری دست یافت. در این بازی لیونل مسی بود که به هافبک هلندی پاس گل داد.

کومان برای ترکیب اصلی تیمش تصمیم گرفت تا مارتین برایثویت در پیشانی حمله باشد و گریزمان برای سومین بار در فصل جاری(لالیگا) کار را از روی نیمکت شروع کرد. کومان از عملکرد مهاجم فرانسوی در بازی قبلی برابر ایبار رضایت نداشت و اینگونه او را تنبیه کرد.

 

 

 

نکته عجیب اینکه کومان از ابتدای نیمه دوم به گریزمان دستور گرم کردن داد ولی ۳۶ دقیقه بعد او را راهی زمین کرد که به عقیده بسیاری نوعی تحقیر ستاره فرانسوی بود.

گریزمان اولین بار در ال کلاسیکو برابر رئال بود که نیمکت نشین شد و بارسا ۱-۳ باخت. او در آن بازی نیز از دقیقه ۸۲ وارد میدان شد.

 

 

 

 

دومین نیمکت نشینی گریزمان در برتری ۰-۳ بارسا برابر وایادولید بود. در آخرین بازی سال ۲۰۲۰ که گریزمان حتی یک دقیقه هم فرصت بازی را پیدا نکرد. در واقع او در سه بازی اخیر بارسا دو بار نیمکت نشین بوده و قافیه را به برایثویت باخته است. اتفاقی تلخ برای ستاره ۱۲۰ میلیون یورویی بارسا.

 

در لیگ قهرمانان نیز گریزمان از شش بازی دو بازی را نیمکت نشین بود. در برتری ۵-۱ بر فرانس واروش و پیروزی ۰-۴ در زمین دیناموکیف. او برابر حریف مجار اصلا بازی نکرد ولی برابر دینامو از دقیقه ۶۵ به جای فیلیپ کوتینو وارد زمین شد و دقیقه ۹۲ موفق به گلزنی هم شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=16644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.