• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 24677
0

سرمربی تیم هندبال اشتادسازه: از ابتدا نبض بازی را در دست داشتیم/ برای قهرمانی به لیگ آمده بودیم

  • کد خبر : 28293
  • 05 اسفند 1399 - 1:04
سرمربی تیم هندبال اشتادسازه: از ابتدا نبض بازی را در دست داشتیم/ برای قهرمانی به لیگ آمده بودیم
بام نیوز:نشیمن شافعیان گفت: از ابتدا نبض بازی را در دست داشتیم و برای حفظ عنوان قهرمانی به زمین آمده بودیم.

به گزارش بام نیوز، نشیمن شافعیان بعد از برد مقابل تیم هندبال شهید شاملی کازرون اظهار کرد: به تیم کازرون خسته نباشید می‌گویم، خیلی خوب روبه روی ما بازی کردند. از بازیکنانم هم تشکر می‌کنم که ۶ ماه سختی‌های زیادی را به جان خریدند. امروز بازی واقعا سختی مقابل کازرون داشتیم چون یک برد و یک باخت مقابل این تیم داشتیم و این بازی حکم بازی سرنوشت را برای ما داشت.

وی افزود: ما سعی کردیم با آنالیز تیم کازرون و انگیزه بالایی که بازیکنانم داشتند بازی را به دست گرفته و ۲ امتیاز را کسب کنیم. باید از آقای حسامی و آقای سهمی مسئولان باشگاه و همه همکاران عزیزم تشکر کنم و این برد را نیز به مردم خوب مشهد تقدیم کنم. همه بازیکنانم خوب بودند ولی روز سختی برای ما بود. کاپیتان تیم ملی و کاپیتان تیم ما شیدا فلاحی امروز از دنیای ورزش خداحافظی کرد. امیدوارم در جایگاه بهتر و در مربیگری از دانش این بازیکن استفاده کنیم.

وی در خصوص تغییر تاکتیک مقابل تیم شاملی افزود: با توجه به اینکه دو ارنج داشتیم تعدادی از بازیکنان را تغییر می‌دادیم. تغییر تاکتیک ها زیاد بود سعی کردیم از فاز سرعت و انتقال استفاده کنیم. بازی پایاپای بود اما از ابتدا نبض بازی را در دست داشتیم. ما برای حفظ عنوان قهرمانی آمده بودیم و کارمان خیلی سخت بود.

وی در خصوص شرایط مسابقات لیگ برتر هندبال گفت: با توجه  به شرایط امسال، کار برای همه متفاوت و سخت بود. ولی به سبب کرونا فدراسیون مجبور به انجام این برنامه بود که باید از فدراسیون تشکر کنم که در این وضعیت سخت مسابقات را برگزار کرد. به هر حال برخی از بازیکنان یا مربیان شغل دومی ندارند و لیگ یک منبع درآمد است. شرایط سخت بود یک تیم ۴۰ روز بدون بازی تمرین می‌کرد در حالی که سال های گذشته این طوری مسابقات برگزار نمی‌شد ولی خداراشکر سطح مسابقات بالا بود و ما قهرمان این دوره شدیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=28293

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.