• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
2

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر: زمین چمن شماره ۳‌گناوه ساخته می شود

  • کد خبر : 76665
  • 18 تیر 1401 - 18:31
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر: زمین چمن شماره ۳‌گناوه ساخته می شود
بام: سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر در کمیته ی برنامه ریزی شهرستان گناوه که با حضور پورداود سرپرست هماهنگی بودجه و نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر، فرماندار و برخی مسیولان شهرستان برگزار شد؛ از تامین اعتبار برای چند پروژه ی ورزشی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بام، صالح احمدی در کمیته ی برنامه ریزی شهرستان گناوه که با حضور پورداود سرپرست هماهنگی بودجه و نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر، فرماندار و برخی مسیولان شهرستان برگزار شد؛ از تامین اعتبار برای چند پروژه ی ورزشی خبر داد.
وی با اشاره به نقش و سهم عمده ی ورزشکاران گناوه ای در افتخارات ورزشی استان و کشور در عرصه های ملی و بین المللی گفت: در کنار حمایت ویژه از ورزشکاران و قهرمانان گناوه ای از همه ی ظرفیتهای موجود برای توسعه ی زیرساختهای ورزش این شهرستان نیز استفاده خواهیم کرد‌.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر از تصویت اعتبار ۹۹۵۰۰ میلیون ریال در راستای تکمیل و تجهیز و ساخت پروژه های ورزشی شهرستان گناوه خبر داد و افزود: برای زمین چمن شماره ۳ گناوه اعتبار لازم گذاشته شده است و مناقصه ی سالن بانوان و پیست تارتان گناوه نیز طی هفته ی آینده برگزار میشود تا به زودی شاهد آغاز عملیات این پروژه های مهم در شهرستان باشیم.
کمال صالح احمدی با اشاره به اهمیت ورزش های آبی ساحلی در استان به ویژه شهرستانهای ساحلی مثل گناوه گفت: تیمهایی که در رشته های آبی، ساحلی فعالیت می کنند مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند. در این راستا برای زمین ساحلی گناوه که موقعیت خوبی دارد جایگاه ویژه طراحی و برآورد خواهد شد.
در کمیته ی برنامه ریزی شهرستان گناوه با حضور فرماندار و معاونان، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر، رییس اداره و رییس دفتر فنی اداره کل ورزش و جوانان استان، اولویت‌بندی و اعتبار لازم برای پروژه های ورزشی بررسی و مصوب شد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=76665
  • ارسال توسط :
  • منبع : روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.