• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
1

سکوت وزارت ورزش در مورد اتفاقات ناپسند باشگاه استقلال عجیب است

  • کد خبر : 91016
  • 07 اسفند 1402 - 23:29
سکوت وزارت ورزش در مورد اتفاقات ناپسند باشگاه استقلال عجیب است
بام: پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با ابراز تاسف از اتفاقاتی که در این باشگاه طی ماه‌های گذشته رخ داده است، گفت: این که وزارت ورزش برابر این اتفاقات سکوت کرده و واکنشی نشان نمی‌دهد برایم عجیب است.

به گزارش خبرنگار بام، تیم فوتبال استقلال که صدرنشین رقابت های لیگ برتر است در هفته هجدهم این مسابقات روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت. این در حالی است اختلاف بین مدیرعامل و سرمربی این تیم در هفته ها و ماه های گذشته اتفاقات تلخ و ناخوشایندی را برای این باشگاه قدیمی رقم زده است.

اتفاقاتی که مورد نقد پیشکسوتان و کارشناسان فوتبال قرار گرفته و برخی از آنها خواستار ورود وزارت ورزش و پایان دادن به این ماجرا شده اند. هاشم حیدری یکی از پیشکسوتان استقلال است که ادامه سکوت وزارت ورزش را عجیب می داند.

سکوت وزارت ورزش عجیب است

هاشم حیدری در گفت و گو با خبرنگار بام در مورد اتفاقات و اختلافاتی که بین نکونام و خطیر بوجود آمده است گفت: سکوت وزارت ورزش در این اتفاق عجیب است. وزارت ورزش استقلال و پرسپولیس را از آن خود می داند اما در این شرایط حساس سکوت کرده و مداخله نمی کند.

 

خطیر مدیون استقلال است

این پیشکسوت فوتبال استقلال ادامه داد: شخص وزیر باید در این اتفاق ورود کند و اگر لازم است خطیر را کنار بگذارد. خطیر را هیچ کس نمی شناخت و این استقلال بود که او را بزرگ کرد نه این که خطیر استقلال را بزرگ کار کند. استقلال مدیران با کفایت تری از خطیر دارد و می شود از آنها استفاده کرد. نکونام حمایت هواداران ، پیشکسوتان و بازیکنان را دارد که نشان می دهد او برای موفقیت استقلال تلاش می کند.

به آینده استقلال خوشبین نیستم

حیدری در پاسخ به این پرسش که با این شرایط آینده استقلال را چگونه می بینید گفت : بعید می دانم استقلال با این شرایط موفق باشد. مشکلات استقلال عمیق‌ است و اگر این زخم کهنه سرباز کند دیگر نمی‌توان مشکلات را حل کرد. در این مقطع حساس به نظر من یکی باید از استقلال برود و با توجه به اینکه نکونام از حمایت همه برخوردار است رفتن خطیر به صلاح استقلال است و وزارت ورزش باید یک مدیر توانا و دلسوز را جایگزین این مدیر عامل پر حاشیه کند.

سکوت وزارت ورزش در مورد اتفاقات ناپسند باشگاه استقلال عجیب است

پیروزی در شروع نیم فصل مهم بود

هاشم حیدری در خصوص پیروزی استقلال برابر نفت آبادان گفت: با توجه به تعطیلی لیگ و شرایط بدی که در استقلال حاکم شده کسب ۳ امتیاز اولین دیدار از دور برگشت بسیار مهم بود که آبی ها کسب کردند و توانستند صدرنشینی خود را تثبیت کند . استقلال همچنان مشکل نیم فصل اول که نبود یک هافبک بازیساز است را دارد و امیدواریم با نفرات جدیدی که به استقلال آمدند این مشکل بزودی برطرف شود ، تیم از لحاظ روحی با بردی که بدست آورد بهتر شده و در این اختلافات شدید این برد برای تیم و هواداران عالی بود. البته تساوی برابر ملوان هم ارزشمند بود چرا که این تیم در خانه خودش بازی می کرد و گرفتن یک امتیاز هم مفید است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=91016

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.