• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
0

سیاوشی: بازی مقابل تیم های هندبال بحرین و کره‌ مرگ و زندگی است

  • کد خبر : 88914
  • 07 مهر 1402 - 17:18
سیاوشی: بازی مقابل تیم های هندبال بحرین و کره‌ مرگ و زندگی است
بام: دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران که عملکرد درخشانی مقابل کویت داشت، گفت: در این دیدار دچار اشتباه شدیم و اگر قرار باشد در دو بازی دیگر نیز اینگونه عمل کنیم بهتر است به میدان نرویم.

به گزارش خبرنگار بام ، تیم ملی هندبال مردان ایران صبح امروز جمعه هفتم مهرماه اولین دیدار خود در مرحله یک چهارم نهایی را با نتیجه ۲۴ بر ۲۲ به تیم کویت واگذار کرد تا مسیر سختی را برای صعود به مرحله نیمه نهایی پیش رو داشته باشد.

محمد سیاوشی دروازه بان کشورمان که عملکرد قابل قبولی در این دیدار داشت، در مورد شکست تیم ملی هندبال ایران مقابل کویت در نخستین دیدار دور دوم مرحله گروهی بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: بازی خوبی بود، کویتی‌ها تلاش کردند و بچه‌های ما نیز تلاش خودشان را داشتند، متاسفانه ما هفت، هشت نفریم و یک سری از بازیکنان جوان هستند، تجربه زیادی ندارند و بعضاً با ترس بازی می‌کنند.

وی ادامه داد: نشد که در این دیدار نتیجه بگیریم، بازی با عربستان نیز همین اتفاق رخ داد ولی خواست خدا بود می‌توانسیم بازی را در بیاوریم اما همیشه اینگونه نمی‌شود و بازی را باختیم.

دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران در مورد دو بازی بعدی تیم ملی هندبال ایران مقابل بحرین و کره‌جنوبی، عنوان کرد: دو بازی سخت پیش رو داریم و تنها شانس‌مان این است که اگر بتوانیم هر دو مسابقه را با برتری پشت سر بگذاریم می‌توان به مرحله بعد صعود کرد.

سیاوشی افزود: باید دو بازی بعدی خود را ببریم، بازی مرگ و زندگی است و هیچ راه دیگری نداریم، باید سخت و محکم ظاهر شویم هر چند سخت است و می‌دانیم، اگر بخواهیم اینگونه بازی کنیم، بازی نکنیم بهتر است.

وی در مورد اینکه از تیم کویت در نیمه دوم با سه امتیاز پیش افتاده بودیم اما در نهایت شکست خوردیم، خاطرنشان کرد: دچار اشتباه شدیم و در لحظات پر فشار پیش می‌آید و کویتی‌ها آمده بودند که ما را شکست دهند.

عضو تیم ملی هندبال با بیان اینکه همیشه در مرحله گروهی بازی اول حساس است و همه تیم‌ها می‌آیند که تیم حریف را شکست دهند، گفت: شرمنده مردم شدیم و با شکست امروز کارمان سخت شد.

تیم ملی هندبال مردان ایران فردا شنبه هشتم مهرماه ساعت ۹:۳۰ در دومین مسابقه خود در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف تیم قدرتمند بحرین خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=88914

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.