• امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
کل اخبار 24677
0

شکست سنگین اشتادسازه مقابل شاملی در لیگ برتر هندبال زنان/ اعتراض سرمربی اشتادسازه به داوری!

  • کد خبر : 25047
  • 21 بهمن 1399 - 22:14
شکست سنگین اشتادسازه مقابل شاملی در لیگ برتر هندبال زنان/ اعتراض سرمربی اشتادسازه به داوری!
بام نیوز: سرمربی تیم هندبال اشتادسازه مشهد گفت: از داوری به هیچ عنوان راضی نیستم، داوران از ابتدا تا انتهای بازی یک طرفه سوت زدند.

به گزارش خبرنگار بام نیوز، در آخرین روز از دور برگشت مرحله دوم لیگ برتر هندبال زنان تیم صدرنشین اشتادسازه مشهد در شیراز مقابل تیم رده دومی شاملی کازرون به میدان رفت که با نتیجه ۲۳ بر ۲۹ مقابل شاملی تن به شکست داد.

با این حساب شاملی کازرون با ۱۰ امتیاز و با توجه به تفاضل گل و بازی رودر رو صدرنشین شد و حریف تاسیسات دریایی در مرحله نیمه نهایی شد.
تیم اشتادسازه هم با ۱۰ امتیاز در رده دوم قرار دارد و باید در نیمه نهایی مقابل فولاد سپاهان بازی کند.

این رقابت‌ها امروز در مرحله گروهی به پایان می‌رسد. تیم‌های رده سومی و چهارمی هر گروه باید برای کسب مقام مقام پنجم تا هشتم از ۲۳ بهمن با هم رقابت کنند.

سرمربی تیم اشتادسازه: بازیکنانم تمرکز نداشتند

سرمربی اشتادسازه مشهد پس از شکست تیمش مقابل شاملی کازرون در رقابت های لیگ برتر بانوان گفت: متاسفانه بازیکنانم از ابتدای بازی تمرکز نداشتند و به همین خاطر ضعیف کار کردند. از داوری به هیچ عنوان راضی نیستیم. داوران از ابتدا تا انتهای مسابقه یک طرفه سوت زدند. ما توقع داریم فدراسیون به این موضوع رسیدگی کند. داوران بازی با اینکه داوران بین المللی بودند اما بازیکنانم را عصبی کردند. از بازیکنان ما روی خط، خطای رانینگ، دو دقیقه و پنالتی گرفت می شد اما در مقابل داوری برای تیم حریف به گونه ای دیگر بود! امیدوارم در بازی نیمه نهایی بتوانیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان را شکست دهیم و به فینال صعود کنیم.

 سرمربی شاملی کازرون: قهرمان فصل گذشته را بردیم

سرمربی تیم شهید شاملی کازرون پس از پیروزی مقابل اشتادسازه گفت: با تلاش بازیکنان و کمک خداوند توانستیم اشتادسازه مشهد، قهرمان فصل گذشته، را ببریم و دست پر از زمین خارج شویم. ما با آگاهی از شرایط بازی وارد زمین شدیم و از ابتدای مسابقه نبض بازی را در اختیار داشتیم چون می دانستیم اگر شرایط بازی را کنترل کنیم می تواینم نتیجه را به نفع خود تمام کنیم. در دور نیمه نهایی با تاسیسات که تیم خوبی است، بازی داریم که دو بار در مرحله قبل با این تیم بازی کردیم. امیدوارم با پیروزی در آن مسابقه به دیدار فینال صعود کنیم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=25047
  • نویسنده : تحریریه بام نیوز
  • ارسال توسط :
  • منبع : ایسنا

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.