• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
0

طالبی: برخی کانال‌های هواداری را باشگاه‌ها ایجاد می‌کنند/مدیران را از فضای مجازی جمع کنید

  • کد خبر : 11885
  • 14 آذر 1399 - 9:52
طالبی: برخی کانال‌های هواداری را باشگاه‌ها ایجاد می‌کنند/مدیران را از فضای مجازی جمع کنید
به گزارش پایگاه خبری بام نیوز: بازیکن اسبق ذوب آهن اصفهان گفت:‌ برخی از کانال‌های هواداری در فضای مجازی توسط نزدیکان مدیران باشگاه‌‌ها ایجاد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بام نیوز: فرشید طالبی  در مورد عملکرد کانال‌های بی‌هویت هواداری در فوتبال ایران اظهار داشت: فضای مجازی و اینترنت یک دنیای خودمختار است که اهداف مشخصی را هم دنبال می‌کند اما این فضای عقلانی و خردگرایی در مدیران باشگاه‌ها باید به وجود بیاید تا به راحتی تحت تأثیر چنین فضایی قرار نگیرند.

وی افزود: اگر مدیران باشگاه‌ها آنقدر قوی باشند دیگر این کانال‌های هواداری نمی‌توانند به آنها مربی و بازیکن القا کنند اما متأسفانه شاهد آن هستیم که بیشتر مدیران باشگاه‌ها غیر فوتبالی هستند و یا از دنیای سیاست وارد فوتبال شده‌اند.

طالبی تصریح کرد: اگر مدیرعامل فوتبالی و ورزشی باشد اجازه نمی‌دهد کانال‌های هواداری برایش تصمیم‌سازی کنند. اما اکنون متأسفانه شاهدیم برخی از مدیران باشگاه‌ها به شدت تحت تأثیر این فضاهای مجازی و کانال‌های هواداری قرار می‌گیرند و به همین دلیل است شاهد افزایش چشمگیر این کانال‌ها در اینترنت هستیم. در صورتی که اگر یک مدیر ورزشی قوی باشد و تحت تأثیر این کانال‌ها قرار نگیرد تیر آنها به سنگ می‌خورد.

بازیکن اسبق ذوب آهن اصفهان با اشاره به زمان حضورش خودش در فوتبال گفت: من چهار سال است که فوتبال را کنار گذاشته‌ام و یادم می‌آید که همیشه به ما می‌گفتند بهتر است بازیکنان فوتبال از فضای مجازی و حواشی آن دور باشند اما متأسفم که بگویم اکنون به جای بازیکنان و فوتبالیست‌ها باید برخی از مدیران باشگاه‌ها را از فضای مجازی جمع کنیم. با یک جست‌وجوی ساده می‌بینید که چقدر حضور برخی مدیران باشگاه‌ها در فضای مجازی و این کانال‌های هواداری پررنگ شده است.

وی ادامه داد:‌ چنین مدیرانی که حتی برای خوشایند کانال‌های هواداری و فضاهای مجازی صحبت می‌کنند و حتی گاهی ادبیات خود را به گونه‌ای تنظیم می‌کنم که دلخواه و دلپسند چنین کانال‌هایی باشد مشخص است که تحت تأثیر این کانال‌ها هم قرار می‌گیرند چون با این فضای مجازی و این کانال‌ها زندگی می‌کنند و به نوعی به راحتی تحت تأثیرش قرار می‌گیرند.

طالبی تأکید کرد:‌متأسفم که بگویم چقدر در فوتبال‌مان پسرفت داشته‌ایم شاید بخشی از آن مربوط به همین فضای مجازی و کانال‌های هواداری باشد. مگر می‌شود بازیکن یک تیم بزرگ شب بازی در صفحه شخصی‌اش استوری منتشر کند. پس این بازیکن ذهنش درگیر مسابقه فردا نیست و وقت و ذهنش در فضای مجازی مشغول شده است. البته منظور من این نیست که فضای مجازی را حذف کنیم نباید صورت مسئله را پاک کرد. فضای مجازی مزایای خودش را دارد و افراد زیادی هستند که از این فضا نان در می‌آورند و زندگی می‌کنند.

بازیکن اسبق ذوب آهن اصفهان  با اشاره به برخی از مدیران غیر فوتبالی و غیر ورزشی در باشگاه‌ها گفت: متأسفم که بگویم برخی از این کانال‌های هواداری از سوی برخی از نزدیکان مدیران عامل باشگاه‌ها ایجاد می‌شود تا به نوعی این مدیران را در فضای مجازی ارائه بدهند و برای‌شان تبلیغ کنند. شما تاکنون چقدر دیده‌اید که مدیران عامل بارسلونا و رئال مادرید در فضای مجازی حضور داشته باشند یا حتی در رسانه‌ها مصاحبه کنند. باشگاه سخنگو دارد اما در اینجا برخی مدیران غیر متخصص و غیر فوتبالی فقط در حال مصاحبه و حضور در رسانه‌ها هستند. در حالیکه کار یک مدیر حمایت منطقی با برنامه از باشگاه است.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=11885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.