• امروز : دوشنبه, ۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Monday - 22 April - 2024
کل اخبار 24660
1

عنایتی: بازی بسیار سختی مقابل گل‌گهر داریم/ تمام بازیکنان هوادار در خدمت تیم هستند

  • کد خبر : 68020
  • 19 دی 1400 - 14:35
عنایتی: بازی بسیار سختی مقابل گل‌گهر داریم/ تمام بازیکنان هوادار در خدمت تیم هستند
بام نیوز: سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: بازی بسیار بسیار سختی مقابل گل‌گهر داریم که پرافتخارترین مربی لیگ برتر را روی نیکمت دارد.

به گزارش بام نیوز، رضا عنایتی امشب در خصوص بازی با گل‌گهر اظهار داشت: در ورزش حرفه‌ای اتفاقی برایم من نیفتاد اما در یک دیدار دوستانه دچار آسیب شدم. منتظر نتیجه ام‌آر‌آی بعدی هستم و این طبیعت فوتبال است.

سرمربی تیم فوتبال هوادار افزود: خوشحال هستم که فردا دیداری تازه می‌کنم با امیر قلعه‌نویی که خیلی خاطرات زیادی در دوران حرفه‌ای‌ دارم. بازی بسیار بسیار سختی مقابل گل‌گهر داریم. این تیم به لحاظ ساختاری تیم فوق‌العاده قدری است و پرافتخارترین مربی لیگ برتر را روی نیمکت دارد و عناوین زیادی دارد. ما می‌دانیم فردا بازی سختی داریم.

وی عنوان کرد: تمام صحبت‌هایی که باید انجام می‌دادیم، انجام دادیم و نکاتی که باید گوشزد می‌کردیم، انجام شده و کار را در تمرین جلو بردیم. می‌دانیم کارمان سخت است ولی تلاش می‌کنیم مثل بازی‌های گذشته رو به جلو حرکت کنیم. من مطمئن هستم با توجه به شرایط و انگیزه‌ای که بچه‌ها دارند و انگیزه‌ای که باید بیشتر از قبل داشته باشند تا ما بتوانیم نتیجه بگیریم، امیدواریم بازی زیبایی از آب دربیاید و ما بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

عنایتی با اشاره به مصدومیت محمد قاضی، محسن طرحانی، سیدمحمد حسینی و حسین صادقی برای بازی فردا گفت: تعداد مصدومان زیاد، به خاطر فشردگی است که در لیگ وجود دارد ولی بازیکنان جایگزین تیم فوق‌العاده هستند. خوبی که تیم ما دارد این است که بحث فیکس و ذخیره نداریم و تمام بازیکنان در خدمت تیم هستند و هر موقع که خواستیم به راحتی توانستیم استفاده کنیم. به بچه‌ها گوشزد کردیم که همه باید شرایط را رعایت کنند تا به مشکل برنخوریم. تیم ما ستاره‌محور نیست. همه بازیکنان که در تیم هستند و قرارداد بستند، باید کمک کنند و همین طور هم هست و در ادامه هم خواهد بود.

سرمربی تیم هوادار اظهار کرد: رکوردها زیاد برای ما مهم نیست. برای هر بازی روی برنامه‌های خودمان پیش می‌رویم و مطمئنا تیمی که گل نخورد، می‌تواند از این موقعیت استفاده کند و حتی برنده باشد و یک امتیاز بگیرد. ساختار دفاعی ما خوب شده و امیدواریم در بحث هجوم هم به یک خودباوری خوب برسیم. بنا برآمار به لحاظ موقعیت‌سازی هم شرایط خوبی داریم و امیدواریم تمرکز را بالا ببریم و از تمام موقعیت‌ها و شرایط استفاده کنیم و نتیجه بگیریم.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=68020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.