• امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 24660
2
رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی:

غیبت ایران در یخ‌نوردی المپیک جای تاسف دارد

  • کد خبر : 57957
  • 19 مهر 1400 - 18:46
غیبت ایران در یخ‌نوردی المپیک جای تاسف دارد
بام نیوز:رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با اشاره به اهمیت آزادی در انتخابات گفت: حرکت امروز اعضای مجمع اصفهان نشان از داشتن آزادی و همچنین نرسیدن به یک اتحاد برای انتخاب رئیس جدید هیئت است.

رضا زارعی،  در مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان اصفهان با بیان اینکه یکی از برکات جمهوری اسلامی ایران انتخابات آزاد است، اظهار کرد: مجمع انتخاباتی هیئت کوهنوردی استان اصفهان را نمونه‌ای از آزادی می‌توان نام برد که اعضا می‌توانند بدون هراس، رای و نظر خود را اعلام کنند.

وی افزود: شاید برای ورزش اصفهان انتخاب نشدن رئیس در مجمع انتخاباتی، اتفاق نادری باشد، اما بارها در استان‌های مختلف به این مورد برخورد کرده ایم.

زارعی با اشاره به تصمیم جمعی ۱۴ نفر از اعضای مجمع برای انداختن رای سفید به صندوق خاطرنشان کرد: این موضوع نشان می‌دهد اعضای مجمع برای انتخاب هیچ کدام از کاندیداها به اتحاد نرسیدند و این پیام را به کاندیداها می دهد که باید بیشتر کار کنند زیرا اصفهان استان بزرگی است و به دلیل وجود مدیران توانمند در این استان، انتظارات بالا رفته است.

رئیس فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی با اشاره به جایگاه هیئت کوهنوردی اصفهان در میان پنج هیئت برتر کشور، گفت: با توجه به بالا بودن انتظارات، انتخاب نکردن رئیس از جمع کاندیداهای حاضر نشان می‌دهد برنامه آنها مورد توجه قرار نگرفته است.

وی از مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان درخواست کرد نسبت به معرفی سرپرست جدید برای هیئت اقدام کرده و سرپرست آینده نیز ظرف مدت سه ماه زمینه برگزاری انتخابات مجدد را فراهم کند.

زارعی اضافه کرد: امیدوارم در مدت سه ماه آینده افراد جدیدی وارد عرصه انتخابات کوهنوردی شوند و برای اداره هیئت برنامه مدونی داشته باشند، چرا که ریاست هیئت کوهنوردی استان اصفهان کار ساده‌ای نیست.

زارعی با تبریک به محمدرضا صفدریان به عنوان نماینده ورزشکاران در فدراسیون جهانی در بخش کمیته یخ نوردی، اظهار تاسف کرد که رشته یخ نوردی به المپیک زمستانی راه پیدا نکرده تا شایستگی های این جوان اصفهانی بیشتر نمایان شود.

وی همچنین به حضور امین دهقان، به عنوان دیگر نماینده ورزشکاران نیز اشاره کرد و گفت: دهقان همواره تمام کارهایش را هدفمند انجام می دهد و صعود به اورست نیز از عظمت کار او حکایت دارد.

لینک کوتاه : https://www.bamnews.ir/?p=57957

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.